بازی‌های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی سال آینده برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: بازی‌های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی با حضور کشورهای عضو سال آینده در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ هادی بشیریان در جلسه با سرپرستان و مربیان حاضر در یکاترینبورگ با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی با هدف بروز استعدادها و توانمندی مسلمانان در عرصه ورزش شکل گرفت و ۵۷ کشور عضو سازمان کنفرانس اسلامی حق حضور در این بازیها برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون ورزش دانشگاهی از سرپرستان و مربیان ایرانی حاضر در فستیوال ورزشی دانشجویان روسیه خواست برنامه‌های فستیوال روسیه را با دقت پیگیر بوده و با انتقال تجارب این رویداد ورزشی، بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی با کیفیت بهتر و بی نقض‌تر برگزار گردد.

وی گفت: نگاه بلندنظرانه رییس سازمان امور دانشجویان به حوزه ورزش را فرصت خوبی برای مراکز آموزش عالی سراسر کشور است. با حضور داداش‌پور ورزش دانشگاهی چه از نظر تجهیزات ورزشی و چه از نظر برگزاری مسابقات و المپیادها و جشنواره های فرهنگی ورزشی، رشد و توسعه چشمگیری داشته و باید با توجه به رویکرد دولت سیزدهم و سازمان امور دانشجویان به مجموعه ورزش‌های دانشگاهی، متولیانی که در صف قرار دارند با تلاش شبانه روزی کمبودهای گذشته را در این مقطع زمانی جبران کنند.

رییس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در ادامه سطح بازی‌های دانشجویان را در فستیوال ورزشی دانشجویان روسیه مثبت ارزیابی کرد و از ورزشکاران و اعضای تیم‌ها قدردانی بعمل آورد.

وی ابراز امیدواری کرد تا پایان این مسابقات بتوانیم نماینده خوبی برای کشور ایران بوده و جایگاه ورزش دانشگاهی را ارتقا بخشیم.

گفتنی است در این جلسه مربیان و سرپرستان نقطه نظرات خود را مطرح و آمادگی خود را برای هر نوع همکاری در برنامه های ورزشی سازمان امور دانشجویان اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha