۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵
کد خبر: 85208155
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقویت قدرت دفاعی کشور پیش‌نیاز امنیت پایدار است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: تقویت قدرت دفاعی کشور پیش‌نیاز امنیت پایدار است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، «فرزاد مخلص‌الائمه» روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت روز صنعت دفاعی در جوار مزار مطهر شهید اقتدار و صنعت دفاعی «احسان قدبیگی» در گلزار شهدای اراک، افزود: انقلاب اسلامی جزو استثنائات انقلاب‌های جهان است که دچار میرایی نشد و امروز در چهلواره دوم خود، گام دوم را در حالی برمی‌دارد که شرایط نسبت به روزهای آغازین انقلاب بسیار متفاوت است.

وی یادآور شد: در دوره پهلوی حداقل یک سوم بودجه کشور خرج امور نظامی می‌شد ولی ارتش پوشالی آن‌ها در شهریور ۱۳۲۰ حتی نتوانست ۲۴ ساعت در مقابل هجوم خارجی مقاومت کند.

استاندار مرکزی گفت: کشور در دوران دفاع مقدس به سیم خاردار محتاج بود ولی امروز با بودجه دفاعی‌ که سهم آن کمتر از پنج درصد کل بودجه کشور است در صنعت دفاعی به نقطه اوج رسیده‌ است.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: یکی از مؤلفه‌های اصلی اقتدار انقلاب اسلامی که بسیاری از انقلاب‌های جهان از آن محروم هستند، نقش رهبری و مدیریت حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است که توان بی‌نظیری را ایجاد کرد.

وی بیان کرد: ایمان، امید و حضور مردم از عوامل شکل‌گیری، تقویت و ساخت جریان قدرت‌مند و بی‌نظیر انقلاب اسلامی در جهان است که ما را به قله‌ها موفقیت نزدیک می‌کند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در طول تاریخ ادیان الهی، همیشه تقابل بین جبهه حق و باطل وجود داشته، افزود: این تقابل قطعی و دائمی و تا زمانی که تقابل نهایی و کوبنده اتفاق بیفتد ادامه دارد.

مخلص الائمه تصریح کرد: عاشورا حلقه مهمی از تقابل جهبه حق و باطل بود و انقلاب اسلامی یکی از حلقه‌های بسیار مهمی است که کمک کرد تا این جریان تقابل زنده بماند و حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: هر چه زمان می‌گذرد تقابل حق و باطل شفاف‌تر می‌شود و آن روز که این مرز کاملا روشن و آشکار شود روز تقابل نهایی و ظهور منجی عالم بشریت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha