۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85208276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت نکردن از سرمایه گذاری با سیاست های  ابلاغی مقام معظم رهبری منافات دارد

خرم آباد _ ایرنا _ رییس کل دادگستری لرستان گفت: عدم حمایت از سرمایه‌گذاری از سوی مسئولان ذیربط با اصل سیاست ها و فرامین مقام معظم رهبری منافات دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام" سعید شهواری" روز چهارشنبه در ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در اتاق بازرگانی خرم آباد بیان کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی در مقام حمایت از سرمایه گذاری به ویژه حمایت های حقوقی و قضایی است.

وی با بیان اینکه تمام بخش ها به ویژه دستگاه های اجرایی دولتی موظف به حمایت از سرمایه گذاری در استان هستند، اظهار داشت: نگاه باید به سمت حمایت و رشد تولید و چرخش صنایع باشد.

رییس کل دادگستری لرستان تاکید کرد: اگرچه باید منافع دولت در نظر گرفته شود، اما سرمایه گذاری و حمایت از بخش خصوصی در راستای رونق تولید و رشد اقتصادی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

شهواری یادآور شد: سرمایه گذاری به امید رشد تولید و رونق اقتصاد انجام می شود و باید مورد حمایت های لازم قرار گیرد ، در غیر اینصورت این اقدامات با اصل سیاست ها و فرامین مقام معظم رهبری منافات دارد.

وی اضافه کرد: هرچقدر اقتصاد و سرمایه گذاری در استان پر رونق تر باشد، شرایط اشتغال و مناسبات زندگی فراهم تر شده و در این راستا باید نگاه در استان حمایت از سرمایه گذاری باشد.

رییس کل دادگستری لرستان بر لزوم حمایت از سرمایه گذاری و تقویت بخش خصوصی در این استان تأکید کرد و عنوان کرد: احیای طرح های راکد و نیمه فعال استان در اولویت قرار گیرد و طرح هایی مانند شرکت لاستیک سازی رفع مشکل و حمایت شود تا در راستای اشتغال‌زایی و رونق تولید در استان تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام شهواری ادامه داد: در صورتیکه دستگاهی به تکالیف خود در اجرای مصوبات این ستاد عمل نکند و به تعبیری ترک فعل کند، به ما گزارش تا اقدامات لازم انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha