بهره برداری از ۱۱۰ طرح عمرانی شهرستان ری در هفته دولت + فیلم

شهرری - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان ری گفت: در هفته دولت ۱۱۰ طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد بشارت شامگاه چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: در هفته دولت ۱۱۰ پروژه عمرانی، اقتصادی با مبلغی بالغ بر ۴۹۵۴۰ میلیارد ریال در شهرستان ری افتتاح و به بهره برداری میرسد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری بیان داشت: پروژه‌ها عمرانی و اقتصادی شهرستان از ۵۶ پروژه با ۴۷۲۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ به ۱۱۰ پروژه در سال ۱۴۰۲ با اعتباری بالغ ۴۹۵۴۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: ۶۰۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای پروژه‌های عمرانی و ۴۳۴۹۰ میلیارد ریال جهت اجرای پروژه‌های اقتصادی اختصاص یافته است.

بشارت گفت: پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان ، شامل۲ پروژه برق منطقه‌ای، پنج پروژه جهاد کشاورزی، سه پروژه اوقاف، یک پروژه علوم پزشکی، یک پروژه اورژانس،۲ پروژه راه‌آهن، چهار پروژه بنیاد مسکن، یک پروژه راه و شهرسازی، می باشد که در هفته دولت افتتاح می شود.

وی افزود: تلاش ما بر این است رضایت مردم را جلب کرده تا آنها با نتایج فعالیت های نظام اسلامی در بخش خدمت رسانی و جهاد تبیین بیشتر آشنا شده و به واقعیت ها پی ببرند تا تبلیغات دشمنان اسلام علیه نظام مبنی بر کم کاری و ناکارآمدی مسئولین خنثی شده و توطئه آنها آشکار شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: دشمنان انقلاب دستاوردهای نظام را که با زحمت مدیران و نیروهای مخلص انقلابی به ثمر رسیده است را هدف گرفته اند ولی غافل از آنند که مردم حامیه انقلابند و حمایت مردم در حل مشکلات بسیار راهگشا خواهد بود زیرا که هیچ دولتی بدون کمک مردم نمی‌تواند در مسیر پیشرفت گام بردارد.

بشارت گفت: برای اشتغال زایی حداقل هایی تهیه شده است و هرکس در شهرری اگر درخواست کار داشته باشد برای او شغل وجود دارد شاید شغلی که به او معرفی می شود مطابق با تحصیلات و تخصص او نباشد ولی با امکاناتی که داریم او از بیکاری در آمده و مشغول کار می شود.

توضیحات بیشتر سرپرست فرمانداری شهرستان ری را در اینجا ببینید

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha