بیش از ۱۵هزار میلیار ریال طرح در جیرفت کلنگ زنی و افتتاح می شود

جیرفت- ایرنا- فرماندار شهرستان جیرفت گفت: ۱۵ هزار و ۵۰ میلیارد ریال طرح در هفته دولت به بهره برداری رسیده یا عملیات ساخت آن آغاز می شود و این شهرستان از این نظر در استان کرمان، در رده اول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد بلندنظر عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جیرفت اظهار کرد: در زمینه اعتبارات شهرستان هم در سال ۱۴۰۱ کل اعتبارات ۲۷۵۰ میلیارد ریال بود که امسال این رقم به ۴۰۷۰ میلیارد ریال رسیده است که بعد از کرمان دومین شهرستان استان محسوب می شود.

وی از مسئولین خواست با حضور در روستاها و در میان مردم خدمات دولت و نظام را تشریح کرده و مشکلات آنها را بررسی کنند تا بتوانند با اشراف بیشتر به حل آن بپردازند.

بلندنظر با اشاره به اخلاق مداری دولت سیزدهم یادآور شد: دولت ها مشکلات را به دوش دولت قبل می انداختند اما دولت فعلی فقط فعالیت های خود را بیان کرده است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت مدیری نباید به مرخصی برود اضافه کرد: مدیران در روزهای دیگر هم در صورت خروج از شهرستان باید فرمانداری را مطلع کرده و کسی را به عنوان جایگزین خود معرفی کنند.

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به پیش ثبت نام ۱۰۷ نفر در این شهرستان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ما امانت دار مردم هستیم و وظیفه برگزاری انتخاباتی سالم و صحیح را داریم.

وی افزود: از داوطلبان نمایندگی و طرفداران آنها انتظار داریم از تبلیغات زودهنگام جلوگیری کنند و طرفداران آنها افکار عمومی را در فضای مجازی دچار چالش نکنند.

بلندنظر در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با بررسی ادارات دارای خودروهای سنگین، متوجه شدیم کارت سوخت در دست رانندگان آن در اختیار کسانی دیگر قرار گرفته است که از مدیران این دستگاه ها می خواهیم نظارت بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: مدیران دوران مسئولیت خود را در یک سال گذشته مرور کنند و ببینند تا چه میزان برای مردم و جامعه مفید بوده‌اند.

فرماندار شهرستان جیرفت یادآور شد: اطاعت محض از ولایت فقیه از مهم ترین خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر بود و آنها خود را وقف مردم کرده بودند.

وی تاکید کرد: ما مدیران دولت دکتر رییسی هم با تاسی از این شهیدان با تلاش شبانه روزی باید خود را وقف مردم کنیم و البته خدمات دولت را به گوش مردم برسانیم.

امام جمعه جیرفت:امیدآفرینی با اطلاع رسانی اقدامات دولت ممکن است

امام جمعه شهر جیرفت هم در این نشست گفت: هفته دولت فرصتی برای مردم برای ارزیابی تلاش های دولتمردان و هم تقدیر و تشکر از فعالیت ها و تلاش های انجام شده توسط دولت است.

حجت الاسلام میثم تارم افزود: این هفته همچنین فرصتی برای مدیران است تا کارهای انجام شده را برای مردم به عنوان ولی نعمتان بیان کرده و گزارش دهند.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم اقدامات موفقیت آمیزی داشته که یکی از بهترین دستاوردهای این دولت گسترش ارتباطات با کشورهای جهان به ویژه همسایگان بوده است.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: محقق شدن آزادسازی بخشی از دارایی های ایران، دیپلماسی عزتمند و بدون شرط، موفقت در امور در عمرانی، پزشکی و توفیق دولت در ریشه کن کردن ویروس کرونا برخی دیگر از موفقیت های برجسته دولت بوده است.

وی روابط عمومی و تبلیغات در دولت را ناکافی دانست و افزود: دولت آنطور که باید و شاید نتوانسته دستاوردها را بیان کند و دستگاه ها و رسانه‌ها باید بیشتر پای کار باشند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه امیدآفرینی با اطلاع رسانی اقدامات دولت صورت می پذیرد تاکید کرد: مردم باید در جریان اقدامات دولت قرار گیرند تا موجب امید آنها و یاس دشمنان شود.

وی یادآور شد: سفرهای مردمی دولت به استان های مختلف از جمله تلاش های خوب و امید آفرین دولت رییسی است.

اعضای شورای اداری در اولین روز از هفته دولت بر مزار شهدای شهر جیرفت حاضر شده و با ذکر فاتحه با شهیدان تجدید میثاق کردند.

بیش از ۱۵هزار میلیار ریال طرح در جیرفت کلنگ زنی و افتتاح می شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha