۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۵۴
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85208452
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان: اردوهای جهادی در خودسازی جوانان تاثیرگذار است

رشت _ ایرنا_ استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم اردوهای جهادی در خودسازی جوانان گفت: اردوهای جهادی تاثیر بسیار مثبت و سازنده ای برای آینده کاری جوانان خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی غروب امروز چهارشنبه در حاشیه حضور در جمع جهادگران گروه جهادی مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: اردوی جهادی یعنی همان روحیه جهادی و خالصانه، صادقانه و بی ریا کار کردن است، فضای صمیمی در اردوهای جهادی تاثیر مثبتی در آینده جوانان خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: جوانان باانگیزه ای که اوقات فراغت خود را در اموری مانند اردوی جهادی صرف می کنند، تاثیر بسزایی در روحیات آنها در آینده می گذارد و این مهم اهمیت بسزایی دارد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه جوانان در اردوهای جهادی مشکلات را لمس می کنند و برای رفع محرومیت ها می کوشند، اضافه کرد: جوانان در این اردوها بدون چشم‌داشت مادی و با انگیزه ایمانی و معنوی کار می کنند.

وی با بیان اینکه نظیر این روحیه جهادی جوانان در اردوهای جهادی را در دهه اول انقلاب شاهد بودیم، اضافه کرد: در دهه اول انقلاب نیز جوانان و نیروها در جهادسازندگی در آبرسانی، راه سازی و سایر کارهای عمرانی مشارکت می کردند.

استاندار گیلان با بیان اینکه آینده مربوط به همین جوانان با انگیزه است، اظهار کرد: به مناسبت آغاز هفته دولت در جمع جوانان در اردوهای جهادی حضور یافتم تا مشکلات و موانعی که در مسیر کار جهادی وجود دارد را از آنان بشنویم تا برای رفع موانع اقدام اساسی صورت گیرد.

استاندار گیلان غروب امروز در جمع جمع صمیمانه جهادگران گروه جهادی مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد استان گیلان که در پروژه آبرسانی "شهید امیرزندی"در روستای مادرسرا خدمات رسانی می کنند، حضور یافت.

عباسی در مسیر رسیدن به روستاهای مادرسرا در جمع اهالی روستاهای مسیرپای درد دل آنها نشست و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنها صادر کرد، وی در میان اهالی روستای سلش از توابع دهستان خراررود سیاهکل به درخواست مردم در رابطه با ایجاد پل ارتباطی این روستا پاسخ داد و دستور لازم برای رفع مشکل را صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha