۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۳۱
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85208457
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت در شاهرود بهره برداری می‌شود

 شاهرود - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: ۱۷۶ طرح عمرانی و ۲۴ طرح اقتصادی در هفته دولت آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب جلالی چهارشنبه شب در نشست خبری تبیین برنامه‌های هفته دولت شهرستان شاهرود که در سرسرای ولایت فرمانداری برگزار شد، افزود: ۱۷۶ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۲۹۵ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال قابل افتتاح است.

وی به افتتاح ۲۴ طرح اقتصادی با مشارکت بخش خصوصی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: برای افتتاح این طرح‌های اقتصادی مبلغ ۶۰۱ میلیارد و ۳۸۶ میلیون ریال هزینه شده است.

جلالی با بیان اینکه با بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی ۹۶ شغل ایجاد می شود، ابراز کرد: مجموع اعتبارات هزینه شده طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان ۶۸۹۶ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال است.

۲۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت در شاهرود بهره برداری می‌شود

فرماندار ویژه شاهرود از آغاز عملیات اجرایی ۱۷ طرح عمرانی و اقتصادی خبر داد و افزود: ۱۲ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۱۷۷ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پنج طرح اقتصادی نیز آغاز می‌شود، اظهار کرد: ۱۱ هزار و ۱۷۱ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌های اقتصادی در نظر گرفته شده است.

جلالی با بیان اینکه ۲۱۷ طرح در مجموع قابل افتتاح و کلنگ‌زنی است، افزود: مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای طرح‌های شهرستان شاهرود ۲۲ هزار ۲۴۵ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال است.

فرماندار ویژه شاهرود ادامه داد: ۱۷۶ طرح افتتاحی عمرانی شامل، شهر شاهرود ۶۱ طرح، بخش مرکزی ۳۳ طرح، بخش بسطام ۴۳ طرح، بخش بیارجمند ۳۰ طرح و سطح شهرستان ۹ طرح است.

وی با بیان اینکه ۲۴ طرح اقتصادی قابل افتتاح در سطح شهرستان اجرا می‌شود، ابراز کرد: شهر شاهرود ۹ طرح، بخش مرکزی ۶ طرح، بخش بسطام هشت طرح و بخش بیارجمند یک طرح در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

جلالی با اشاره به اینکه هفته دولت در شهرشاهرود سه طرح، بخش مرکزی چهار طرح، بخش بسطام چهار طرح و بخش بیارجمند یک طرح عمرانی کلنگ‌زنی می‌شود، ادامه داد: عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی در شهر شاهرود ۲ طرح، بخش مرکزی ۲ طرح و بخش بسطام یک طرح آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، سال گذشته بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت انجام شد.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha