۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۰۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85208486
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه تخصصی صنعت وساختمان در زنجان گشایش یافت

۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۰۲
کد خبر: 85208486
نمایشگاه تخصصی صنعت وساختمان در زنجان گشایش یافت

زنجان - ایرنا - شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت وساختمان تاسیسات سرمایشی وگرمایشی شامگاه /چهارشنبه/ با حضور معاون مسوولان استانی در محل نمایشگاه های بین المللی کاسپین این استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه هدف از برگزاری این نمایشگاه را تبادل دانش و اطلاعات بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ارائه آخرین تولیدات، محصولات شرکت های تولیدی و ایجاد نمایندگی در استان زنجان اعلام کرد.

رضا قندیلی افزود: این نمایشگاه در فضای ۳۳۰۰ متر مربع برگزار شده و ۶۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استانهای تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجانی غربی، مشهد، اصفهان، یزد، زنجان، قزوین شرکت کرده اند.

وی اظهارداشت: محصولات قابل عرضه شامل، سیستم های سرمایش وگرمایشی، درب و پنجره، رادیاتور وپکیج، نرده استیل، آجروسفال، دیگ های بخار، کاشی سرامیک، هیتر برقی، تابشی، آسانسور، میلگرد، بتن، شیرآلات ساختمانی و لوله های پلی اتیلن است.

این مسوول خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از یکم شهریور سال جاری آغاز بکار کرده که تا چهارم همین ماه ادامه دارد و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب از بخش های مختلف آن بازدید کنند.

به گزارش ایرنا، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان با در نظر گرفتن فضای عمومی کشور بویژه فراهم شدن زمینه‌های حضور فعال بخش خصوصی به عنوان تنها نمایشگاه ۱۰۰ درصد خصوصی ایران در تشکیل و برگزاری نمایشگاه ها، در سال ۱۳۸۳ با هدف ارتقای صنعت نمایشگاهی ایران و با توجه به موقعیت مناسب جغرافیایی، راه های ارتباطی زمینی، هوایی و ریلی و نزدیکی به مرکز کشور در زمینه ایجاد مراکز نمایشگاهی در استان زنجان تاسیس شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha