حدود  پنج هزار طرح عمرانی چهارمحال و بختیاری در سامانه منتاک ثبت شد

شهرکرد -ایرنا- مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند اجرایی طرح‌های عمرانی گفت: تاکنون چهار هزار و ۹۹۷ طرح از این استان در سامانه منتاک ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، داریوش رضایی روز پنجشنبه در خصوص برنامه‌های این بخش در هفته دولت تاکید کرد: از مجموع این طرح‌ها ۲ هزار و ۴۱۷ طرح موافقت‌نامه‌ای، یک‌هزار و ۸۵۵ طرح بدون موافقت‌نامه و ۷۲۵ طرح از بخش خصوصی است.

وی افزود: برای ثبت این طرح‌ها در سامانه منتاک ۱۰ فرمانداری، ۲۶ بخشداری، ۴۳ شهرداری، ۷۳۷ دهیاری و ۱۳۳ دستگاه اجرایی مشارکت داشته‌اند.

رضایی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل و روند توسعه همه‌جانبه این استان شتابان شده است.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ رییس‌جمهور وقت محمدعلی رجایی به‌همراه نخست وزیر حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست‌وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به‌همین مناسبت دوم تا هشتم شهریورماه به‌عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha