۳۳۰ کلاس درس هفته دولت در هرمزگان آماده بهره برداری است

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: ۱۳۲ فضای آموزشی در قالب ۳۳۰ کلاس درس همزمان با هفته دولت و در آستانه آغاز سال تحصیلی در مناطق مختلف استان  آماده بهره برداری شده است.

به گزارش ایرنا، مهدی باوقار زعیمی چهارشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار کرد: ساخت این تعداد کلاس در هفته دولت امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته است و این فضای آموزشی در قالب مدارس، سالن های ورزشی و سایر اماکن آموزشی با زیربنای بیش از ۳۵ هزار متر مربع و با اعتباری افزون بر ۵۷۲ میلیارد تومان تکمیل و آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه اعتبار این طرح ها از محل منابع ملی، استانی و مشارکت خیران تامین شده است، اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد این طرح‌ها با مشارکت خیران مدرسه ساز در نقاط مختلف استان ساخته شده است که بیشترین فضای آموزشی در هفته دولت تا مهرماه سالجاری در بندرعباس با ۲۷ طرح و میناب ۱۸ طرح به بهره برداری خواهد رسید.

باوقار زعیمی توسعه فیزیکی فضای آموزشی را ارتقاء کیفیت آموزش موثر دانست و تصریح کرد: با بهره برداری از ۳۳۰ کلاس درس جدید بیش از هشت هزار دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد برخوردار خواهند شد.

افتتاح یکهزار کلاس درس همزمان با سفر رییس جمهور به هرمزگان

۳۳۰ کلاس درس هفته دولت در هرمزگان آماده بهره برداری است

وی همچنین یادآورشد: در بسته تحولی سفر نخست رییس جمهور در دی ماه ۱۴۰۰ به هرمزگان، ساخت ۸۰۰ کلاس درس تعریف شده بود که تاکنون ۵۵۰ کلاس درس تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است.

باوقار زعیمی گفت: تلاش می شود تا قبل از دور دوم سفر آیت الله رییسی به هرمزگان، یکهزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شود که بیشتر از تعهد یاد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha