رهایی نفت از شکست خانگی/ سومین تساوی متوالی پیکان

تهران- ایرنا- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دقیقه ۹۶ از شکست خانگی مقابل پیکان گریخت.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، در آخرین دیدار از روز دوم هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت آبادان در دیداری خانگی با قضاوت حسین زیاری به مصاف پیکان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

شاگردان رسول‌خطیبی در پیکان در هفته نخست برابر نساجی به تساوی رسیده و هفته قبل هم برابر گل‌گهر مساوی کرده بودند و دنبال کسب نخستین برد خود در لیگ برتر بودند.

آبادانی‌ها هم که فصل را با شکست برابر استقلال آغاز کردند و هفته قبل توانسته بودند در دربی آبادان نخستین برد فصل را کسب کنند، دنبال این بودند تا مقابل هواداران خود سه امتیاز را در خانه نگه دارند.

با این حال این صنعت بود که در دقیقه ۳۶ توسط ریکانی موقعیت گل جدی ایجاد کردند اما ضربه ریکانی با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد باز هم ریکانی روی پاس شنانی با صادقی تک به تک شد و باز هم او این موقعیت را به هدر داد.

در شرایطی که همه منتظر بودند تا داور سوت پایان نیمه نخست را بزند، پیکان روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شد که برخورد قندی‌پور و دروازه‌بان نفت را، داور پنالتی اعلام کرد تا نریمان جهان گل نخست بازی را به ثمر برساند تا این شاگردان خطیبی باشند که از حریف پیش باشند.

در نیمه دوم شاگردان ویسی سر تا پا حمله شدند تا بازی را به تساوی بکشانند.

در شرایطی که در دقیقه ۹۶ همه منتظر بودند تا سوت پایان بازی را بشنوند، علی یوسف توانست دروازه صادقی را باز کند تا این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه بیابد.

با این نتیجه، صنعت نفت چهار امتیازی شد و پیکان با سومین تساوی متوالی به امتیاز سه رسید.

ترکیب صنعت نفت:

فهد طالب، عباس قاسم، میثم تهیدست، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی، رضا امانی‌نژاد، رحیم آلبوغبیش، طالب ریکانی، حسین شنانی، فاخر تهامی، علی یوسف.

ترکیب پیکان:

ایمان صادقی، امیرحسین صدقی، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، امیر طاهر، علی زارع، سامان نریمان جهان، محمدجواد آزاده، منصور باقری، رضا غندی‌پور، ابراهیم صالحی.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha