۲ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۰۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85208660
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خراسان‌شمالی با افتتاح ۸۷۴ طرح عمرانی و اقتصادی به استقبال هفته دولت رفت

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: ۸۷۴ پروژه با ۵۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت امسال افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همزمان با هفته دولت، ۷۵۶ پروژه در بخش های مختلف از جمله آب، راه، کشاورزی، مخابرات و اقتصادی افتتاح شد که ارزش ریالی این پروژه ها ۴۴ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت ۲۸ پروژه وارد مرحله اجرایی شد که ارزش این طرح‌ها هفت هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اظهار کرد: در شهرستان بجنورد ۱۵۶ پروژه با ۶ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال اعتبار، اسفراین و بام و صفی آباد ۱۱۱ پروژه با ۱۹ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار و در شیروان ۱۴۴ پروژه با پنج هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

وی افزود: سهم شهرستان فاروج ۴۷ پروژه با ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار، راز و جرگلان ۷۸ پروژه با یکهزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار، جاجرم ۶۰ پروژه با ۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال اعتبار، گرمه ۱۵ پروژه با هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال اعتبار و مانه و سملقان ۱۴۱ پروژه با پنج هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال اعتبار است.

حسین نژاد گفت: اجرای شبکه جمع آوری و نصب انشعابات تصفیه خانه شیروان با ۲ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار، آبرسانی به روستاهای کسبایر با یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از مهمترین پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم ۱۳۵.۵ کیلومتر راه روستایی در استان احداث و آسفالت و در این دولت روکش آسفالت در۸۰ کیلومتر راه فرعی و در ۸۳ کیلومتر راه روستایی انجام شد و در مجموع بیش از ۲۹۹ کیلومتر آسفالت، احداث و روکش در جاده های استان انجام شده است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha