آغاز برنامه‌های هفته دولت با افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱ هزار میلیارد ریال طرح شهرستان سمنان

سمنان- ایرنا- فرماندار سمنان گفت: ۱۱ هزار میلیارد ریال برای افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۷ طرح به مناسبت هفته دولت در این شهرستان سرمایه‌گذاری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد بهرامی روز پنجشنبه در آیین آغاز برنامه‌های هفته دولت سال ۱۴۰۲ در شبستان بزرگ حرم مطهر حضرت یحیی(ع) سمنان و با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های هفته دولت شهرستان سمنان افزود: ۶ طرح اقتصادی با اعتبار ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به برکت هفته دولت امسال در شهرستان سمنان بهره‌برداری شد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی هفت طرح عمرانی و زیربنایی با اعتبار یکهزار و ۷۳۰ میلیارد ریال و ۲ طرح اقتصادی با اعتبار یکهزار و ۹۲۰ میلیارد ریال در شهرستان سمنان به مناسبت هفته دولت امسال آغاز شد.

بهرامی احیای واحدهای تولیدی راکد را از دستاوردهای دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: ۲۲ واحد راکد در شهرستان سمنان با سرمایه‌گذاری هشت هزار میلیارد ریال با اشتغالزایی برای ۷۰۰ نفر به چرخه فعالیت بازگشت.

برنامه‌های هفته دولت با افتتاح و آغاز ۱۱ هزار ملیارد ریال طرح شهرستان سمنان آغاز شد

در این آیین حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، و جمعی از مدیران و مسوولان و خانواده های محترم شهدا و ایثارگران استان سمنان حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۸۱۱ طرح عمرانی، زیربنایی و اقتصادی با صرف اعتبار ۲۹ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال، هفته دولت سال ۱۴۰۲ در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد که شامل ۷۵۲ طرح عمرانی با اعتبار ۲۹ هزار میلیارد ریال و ۵۹ طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری با همراهی بخش خصوصی با صرف اعتبار هشت هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۵۵۳ نفر می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha