۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85208793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صداهای تفرقه‌انگیز، مسئولان را از خدمت به مردم بازندارد

آستارا- ایرنا- سرپرست فرمانداری آستارا گفت: صداهای تفرقه‌انگیزی که از داخل و به‌ویژه خارج کشور به گوش می‌رسد، نباید مسئولان را به عنوان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی از خدمات‌رسانی شایسته به مردم بازدارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا شهاب‌زاده روز پنجشنبه در دیدار جمعی از مسئولان با امام‌جمعه آستارا ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت، اظهار کرد: این مناسبت به نام شهیدان عزیز و گرانقدری همچون رجایی باهنر مزین شده است که الگویی برای دولتمردان در انجام کارها و ماموریت‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده‌شان گذاشت، شدند و نشان دادند که چگونه باید زیست، کار کرد و دید.

وی افزود: کارهای خوبی در این شهرستان با کمک همکارانی که توفیق خدمت داشتند، کارهای بسیار خوبی انجام شد که در این هفته زحمت عزیزان دولت و کارهایی که نظام انجام داده است، به شکل نمادین با افتتاحیه‌ها و بهره‌برداری‌ها منتقل شد.

سرپرست فرمانداری آستارا بیان کرد: یک سال گذشته با هدایت فرماندار پیشین که زحمت زیادی به کمک سایر مسئولان کشید، اتفاق‌های بسیار خوبی در منطقه رخ داد که نمونه‌اش تقدیم ۸۶ پروژه به مردم عزیز و خون گرم آستارا است که حدود یک‌هزار و ۴۰ میلیارد ریال برای آنها هزینه شده است.

وی اضافه کرد: امید می‌رود با توسل به خداوند و ائمه اطهار (ع) و یاری گرفتن از شهدای گرانقدر اسلام در کنار پاک کردن نیت‌هایمان برای رضای الهی و خدمت به مردم بتوانیم ما هم در این زمان بسیار کوتاهی که مثل یک ابر بهاری خواهد گذشت، منشا اثر باشیم تا در آن روزی که دست‌ها از همه جا کوتاه است و درباره این روزها از ما سوال خواهد شد، بتوانیم سر خود را بالا بگیریم، رو سفید شویم و ارائه گزارشی داشته باشیم.

امام‌جمعه آستارا هم در این دیدار گفت: هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری از افزون بر ۸۰ پروژه عمرانی را در شهرستان داریم که سود آنها در نهایت برای مردم خواهد بود

حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی نیز در ادامه افزود: لبخند رضایتی که بر چهره مردم و اهالی با افتتاح پروژه‌های دولت ایجاد می‌شود، بسیار ارزشمند است و امسال نیز برنامه‌ها و خدمت‌های مشابهی به شکل بهتر و بیشتری ارائه خواهد شد.

وی عنوان کرد: گلایه‌های مردمی در آستارا به نسبت سایر نقاط خیلی کمتر است که نشان می‌دهد خدمات رسانی مجموعه اداره‌ها خوب انجام می‌شود اما بعضی افراد انتظار توجه بیشتر از سوی مسئولان دارند که با روی خوش، برخورد خوب و سعه صدر مسئولان می‌تواند رضایت بیشتر مردم را در پی داشته باشد.

امام‌جمعه آستارا تاکید کرد: البته این شهرستان چنین هست اما اگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، هم برای مسئولی یک امتیاز مثبت است و هم ایمان، باور، توصیه اهل بیت که برآورده کردن نیازهای یک مومن از هر عبادت و زیارتی بالاتر است و از این رو باید تکلیف و مسئولیت خود را هم یک عبادت ببینیم؛ زیرا خدمت کردن در نظام جمهوری اسلامی و به مردم در نزد خدا دارای اجر و ارزش معنوی هم هست.

وی یادآور شد: برگزاری چنین دیدارهای نمادینی به نوعی بستن پیمان با ولایت است؛ باید در نظام جمهوری اسلامی ایران حرمت و ارزش جایگاه‌های رهبری دولت، قوه قضاییه، مجلس، نیروهای نظامی و انتظامی بر اساس سلسله مراتب از بالا به پایین که دارای جایگاه ویژه‌ای هستند، حفظ شود.

گلباران مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه خوش‌نویسی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیدار با خانواده شهدای کارمند و برگزاری مسابقه ورزشی بوکس در ساحل لوندویل از دیگر برنامه‌های روز نخست هفته دولت در آستارا است.

دوم تا هشتم شهریور، سالروز شهادت رجایی و باهنر، رئیس جمهور و نخست وزیر وقت در سال ۱۳۶۰ به دست منافقین با عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha