رشد ۲۲ درصدی دوره های آموزشی کارمندان قم در دولت سیزدهم

قم- ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم از افزایش ۲۲ درصدی دوره های آموزشی ضمن خدمت کارمندان قم در دولت سیزدهم نسبت به ۲ سال پایانی فعالیت دولت دوازدهم خبر داد.

حسن نادری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ۲ سال پایانی دولت دوازدهم ۱۵۲ دوره آموزشی برای کارکنان دولت برگزار شد که این میزان با رشد ۲۲ درصدی در دولت سیزدهم به ۱۸۵ دوره رسید.

وی ابراز داشت: چهار هزار و ۳۸۷ نفر در ۲ سال پایانی دولت دوازدهم در کلاس های آموزشی شرکت کردند که این تعداد با افزایش ۵۰ درصدی در دولت سیزدهم به ۶ هزار و ۵۶۸ نفر رسید.

رشد ۲۲ درصدی دوره های آموزشی کارمندان قم در دولت سیزدهم

وی ادامه داد: میزان ساعات آموزشی در دولت سیزدهم برای کارکنان دولت ۲ هزار و ۲۳۶ ساعت بوده که در مقایسه با دو سال آخر دولت قبل که یکهزار و ۶۱۲ ساعت بوده است رشد ۳۸ درصدی دارد.

نادری افزود: شرکت کنندگان در دوره های آموزشی در دولت سیزدهم در استان قم ۷۸ هزار و ۵۹ نفر ساعت آموزش دیدند که این رقم در مقایسه با ۲ سال آخر دولت دوازدهم که ۴۵ هزار و ۱۸۲ نفر ساعت بوده افزایش ۷۲ درصدی داشته است.

وی هم چنین از برگزاری ۶۲ دوره ضمن خدمت برای مدیران استان قم با حضور یکهزار و ۵۹۹ نفر خبر داد و افزود: مدیران در این دوره ها ۱۱ هزار و ۷۰۵ نفر ساعت آموزش دیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha