۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85208915
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک‌هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال صرف ۱۶ طرح هفته دولت رامسر شد

نوشهر - ایرنا - فرماندار رامسر از آغاز بهره برداری ۱۶ طرح عمرانی و تولیدی به ارزش یک هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، ابراهیم شیرود عشوریان روز پنجشنبه در نخستین روز گرامیداشت هفته دولت در جمع مسوولان ادارات این شهرستان غرب مازندران افزود : از این مقدار ا اعتبار ۶ طرح به ارزش یک هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.

وی اظهارداشت : این طرح ها طی هفته دولت توسط نهادها، سازمان‌ها و ارادت با حضور مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری می رسد.

این مقام مسوولان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد : تلاش مضاعف مسوولان برای حل مشکلات این شهرستان امری ضروری بوده چرا که این مردم ولایتمدار شایسته خدمات بیشتر هستند.

فرماندار شهرستان رامسر بر لزوم مبارزه با فساد در جامعه تاکید کرد.

عشوریان در بخش دیگری با بیان این که در ایام اربعین پرواز هوایی نجف به رامسر و بالعکس برقرار خواهد شد، گفت : این مهم از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم بوده که علاوه بر برکات معنوی، بسیار برای توسعه منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

وی به قطعی و افت فشار آب آشامیدنی در چند روز اخیر در این شهرستان اشاره کرد و گفت : تصفیه خانه آب منطقه قدرت تصفیه را ندارد و این مشکل با ورود ۲ گروه از استان مازندران به زودی بر طرف می شود.

یک‌هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال صرف ۱۶ طرح هفته دولت رامسر شد

به گفته وی رشد سازه‌های مربوط با رشد زیر ساخت‌ها در این شهرستان غرب مازندران همخوانی ندارد لذا سیاست‌های آینده شهرداری‌ها و بخشداری‌ها باید به سمت توسعه پایدار متمرکز شوند.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب مازندران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha