افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۴۰ پروژه عمرانی در شهرستان صحنه آغاز شد

کرمانشاه – ایرنا – فرماندار صحنه گفت: در هفته دولت بیش از ۴۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، «غلامرضاشهبازی» در دیدار با حجه الاسلام خاص امیری امام جمعه شهرستان صحنه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی، هفته دولت را متعلق به همه کارگزاران جمهوری اسلامی ایران دانست که با توجه به شرایط فعلی برای عبور از این شرایط شبانه روز تلاش می کنند تا خدمت بهتری به مردم عزیز داشته باشند.

افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۴۰ پروژه عمرانی در شهرستان صحنه آغاز شد

فرماندار شهرستان صحنه با بیان اینکه وظیفه همه خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها است و به برکت انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اقدامات بسیار خوبی در سطح کشور انجام‌گرفته است، افزود : در این هفته باید خدمات دولت برای مردم گفته شود و در کنار آن نیز به مطالبات مردم پاسخ داده شود تا باعث دلگرم شدن مردم به انقلاب اسلامی شود.

در ادامه حجت الاسلام محمدرضاخاص امیری در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر است.

وی افزود: اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.

شهرستان صحنه در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۴۰ پروژه عمرانی در شهرستان صحنه آغاز شد

بیشتر بخوانید

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha