۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85208959
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۱۴۰ طرح با ۴۵۵ میلیارد تومان اعتبار در خدابنده افتتاح می‌شود

زنجان – ایرنا- فرماندار شهرستان خدابنده گفت: ۱۴۰ طرح در بخش‌های زیربنایی، آموزشی و کشاورزی با ۴۵۵ میلیارد تومان اعتبار در خدابنده به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود.

جواد تاراسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهره برداری از گازرسانی به ۱۱ روستا با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد تومان، افتتاح ۲ پروژه روکش آسفالت با ۳۷ میلیارد تومان، بهره برداری از پنج پروژه اجرای طرح هادی با سه میلیارد تومان، بهره برداری از چند طرح کشاورزی با ۲۹ میلیارد تومان اعتبار از جمله این طرح هاست.

وی ادامه داد: چهار طرح برق رسانی با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، ۱۷۷ پروژه بهسازی و عمران روستایی با ۱۱۰ میلیارد تومان، ۲ پروژه آموزشی با هشت میلیارد تومان، یک پروژه فرهنگی و مذهبی با حدود ۲۰ میلیارد تومان و سه پروژه ورزشی با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح های قابل افتتاح در شهرستان خدابنده است.

تاراسی اظهار کرد: ۶ پروژه صنعتی با ۱۹۳ میلیارد تومان و ۵۰ کیلومتر لوله گذاری انتقال آب با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار جزو طرح های قابل افتتاح در هفته دولت امسال در شهرستان خدابنده است.

فرماندار شهرستان خدابنده گفت:علاوه بر طرح های قابل افتتاح، عملیات اجرایی تعدادی از طرح ها نیز به مناسبت هفته دولت در شهرستان آغاز می شود که از جمله آنها می توان به چند طرح کشاورزی و احداث مجتمع خدماتی و رفاهی در کنار گذار شهر قیدار اشاره کرد.

تاراسی اظهار کرد: در مجموع در هفته دولت امسال ۲۴۹ پروژه با حدود ۵۰۸ میلیارد تومان اعتبار در خدابنده افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha