۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85208980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرحهای زیرساختی برای ۴۶۰ متقاضی نهضت مسکن در خواف بهره‌برداری شد

گناباد-ایرنا- فرماندار خواف گفت: طرحهای آبرسانی و برق‌رسانی ۴۶۰ متقاضی نهضت ملی مسکن این شهرستان برای تامین زیرساختها با صرف هزینه ۳۰ میلیارد ریال روز پنج‌شنبه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی عباسپور روز پنج شنبه در آیین بهره برداری از طرحهای برق رسانی و آبرسانی به ۴۶۰ واحد نهضت ملی مسکن خواف افزود: با توجه به سیاست دولت مردمی سیزدهم، شبکه آب شرب و خطوط انتقال برق این تعداد متقاضیان از محل اعتبارات استانی و حقوق دولتی معادن توسط شرکت توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب شهرستان خواف تامین و اجرا شد.

وی ادامه داد: از این میان طرح آبرسانی به نهضت ملی مسکن شهرستان خواف شامل اجرای هزار و ۸۰۰ متر لوله‌گذاری در سایرهای مختلف اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار خواف جدول گذاری و آسفالت معابر روستای «ارزنه» از توابع بخش مرکزی با اعتبار چهار میلیارد ریال، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و نشست بانوان خواف را از دیگر برنامه های روز نخست هفته دولت در این شهرستان برشمرد.

۱۵۴ طرح عمرانی و خدماتی در حوزه خدمات زیربنایی آب، برق، مخابرات، کشاورزی،آسفالت معابر شهری و روستایی، آموزش و پرورش و اشتغالزایی با صرف اعتبار چهار هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال طی هفته دولت در شهرستان خواف به بهره‌برداری می‌رسد.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha