۳ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۰۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85208997
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۳۸ هزار گیلانی برای پیاده‌روی اربعین ثبت نام کردند

رشت - ایرنا - دبیر ستاد اربعین حسینی گیلان گفت: تاکنون بیش از ۳۸ هزار زائر از این استان برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند.

روح‌الله بخشی‌نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای تسریع و تسهیل در ارایه خدمات، به زائران توصیه می‌شود تا درخواست خود را برای صدور گذرنامه از طریق نرم افزار "پلیس من" ثبت کنند و به روزهای آخر موکول نکنند.

وی خاطر نشان کرد: زائران با توجه به گرمای شدید هوا در کشور عراق، به توصیه‌های بهداشتی و درمانی توجه کرده و سرلوحه کار خود قرار دهند و با عوامل امدادی همکاری کنند.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان گیلان اضافه کرد: ضروریست تا زائران زمان سفر خود را مدیریت کنند و زمان توقف در مواکب برای اسکان را مد نظر قرار داده تا افراد با یکدیگر جایگزین شوند.

وی از زائران خواست تا به اطلاعیه‌های ستاد مرکزی و استانی اربعین توجه ویژه داشته باشند و زائران استان به سایت این ستاد به آدرس arbaeingilan.ir و پیام رسان های داخلی مراجعه و آن را مرجع اطلاع رسانی بدانند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به آغاز فعالیت مرکز درمانی این جمعیت در شهر نجف گفت: ۵۷ نیرو اعم از پزشک، پرستار و امدادگر در این مرکز به زائران اربعین حسینی خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

۵۷ نیرو در مرکز درمانی هلال‌احمر گیلان به زائران اربعین در نجف خدمات می‌دهند

پویش «مرهم زائر» ویژه اربعین حسینی در گیلان راه‌اندازی شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha