۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبر: 85209069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۸ طرح عمرانی و خدماتی در پاکدشت آماده‌بهره برداری شد

پاکدشت – ایرنا - فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: همزمان با هفته دولت ۷۸ طرح عمرانی و خدماتی در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان آماده افتتاح است.

محسن اردستانی روز پنجشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: همزمان با هفته دولت ۷۸ طرح عمرانی و خدمانی با اعتباری بالغ بر ۲۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال افتتاح می شود.

وی افزود: این طرح ها در قالب ۵۴ طرح شهری و روستایی و ۲۴ طرح عمرانی و خدماتی در حوزه های آموزش و پرورش، روستایی، کشاورزی، صنعت، بهسازی روستایی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: افتتاح سالن ورزشی روستای ابراهیم آباد، طرح انتقال آب سد ماملو به بخش شریف آباد، افتتاح چندین واحد گلخانه، توسعه آبیاری نوین و افتتاح دو باب مدرسه، بهسازی روکش آسفالت محور ترازیتی امام رضا(ع)، توسعه پست برق منطقه‌ای، رفع ولتاژ پست هوایی و بهره برداری از طرح های هادی روستایی از جمله مهمترین طرح های قابل افتتاح هفته دولت در شهرستان پاکدشت است.

فرماندار پاکدشت افزود: با افتتاح این طرح‌ها، برای سه هزار و ۴۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

اردستانی اظهار داشت: همزمان با هفته دولت طرح مهم بهسازی و تعریض محور تیغاب بین شهرستان های ورامین و پاکدشت و محور قوهه به قرچک آغاز می شود و این طرح مهم تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha