۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85209085
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ پایگاه انتخاب رشته دانشگاه در کردستان دایر شد

۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۳۹
کد خبر: 85209085
۱۵ پایگاه انتخاب رشته دانشگاه در کردستان دایر شد

سنندج- ایرنا- معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان گفت: ۱۵ پایگاه انتخاب رشته در راستای ارائه خدمات مشاوره ای و راهنمایی انتخاب رشته توسط مشاوران مجرب آموزش و پرورش به داوطلبان مجاز انتخاب رشته، در سطح استان راه اندازی شده است.

عزت الله طیبی راد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد پایگاه سه مورد در سنندج و مابقی در سایر شهرستان ها و مناطق تابعه دایر شده است و تا روز ششم شهریور فعالیت دارند.

وی افزود: در این مراکز ۷۰ مشاور مجرب و با تجربه حضور دارند و علاوه بر تسلط و شناخت کامل بر روش‌ها و قوانین انتخاب رشته با بهره گیری از نرم افزارهای ویژه و مورد تایید سازمان سنجش، داوطلبان را راهنمایی می کنند.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته و اولیای آنان انتظار می رود برای انتخاب رشته دانشگاهی خود به این پایگاه ها مراجعه کرده و از تجربیات مشاوران تحصیلی بهره بگیرند.

وی تاکید کرد: داوطلبان مجاز در این ایام مواظب فرصت طلبی برخی از افراد و موسسات سودجو باشند چراکه این افراد تنها باهدف سودجویی اقدام به تبلیغات و راه اندازی پایگاه های انتخاب رشته کرده و با دریافت مبالغ هنگفت انتخاب رشته را برای دانش آموزان انجام می دهند.

۱۵ پایگاه انتخاب رشته دانشگاه در کردستان دایر شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha