متقاضیان صدور گذرنامه ایام اربعین در خوزستان روبه افزایش است/ مراجعه روزانه ۶ هزار نفر

اهواز - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان روند مراجعه متقاضیان گذرنامه اربعین حسینی در استان را روبه افزایش عنوان کرد و گفت: در حال حاضر میزان مراجعه مردم به مراکز صدور گذرنامه استان به صورت روزانه بین ۶ الی هفت هزار نفر است.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، ،سرهنگ حکیم عبداللهی اظهار کرد: اداره گذرنامه برای تسریع و تسهیل سفر زائران اربعین حسینی خدمات مختلفی از جمله ثبت درخواست گذرنامه زیارتی، درج لیبل (برچسب) بر گذرنامه‌های که ۲ سال منقضی شده‌اند، رسیدگی به مشکل افراد ممنوع خروج و .. انجام می‌دهد.

سرهنگ عبداللهی خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن روز اربعین آمار جمعیت متقاضیان صدور گذرنامه برای زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) روز به روز در حال افزایش است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در خصوص تنوع خدمات اداره گذرنامه به زائران راهپیمایی اربعین حسینی گفت: تمامی متقاضیانی که به صورت حضوری در محل گذرنامه استان اقدام به ثبت گذرنامه زیارتی کنند، گذرنامه آن‌ها در کمتر از سه روز چاپ و در اداره اماکن تحویل متقاضی داده می‌شوند.

سرهنگ عبداللهی ادامه داد: متقاضیانی که به صورت اینترنتی و یا از طریق اپلیکیشن "پلیس من" ثبت درخواست کرده‌اند گذرنامه آن‌ها در استان تهران چاپ و از طریق پست به آدرس ارائه شده ارسال می‌شود.

بر اساس تقویم رسمی کشور ۱۵ شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۴ هجری شمشی اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha