۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸
کد خبرنگار: 5478
کد خبر: 85209122
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه هفته دولت در شهرستان خاش اجرا می‌شود

زاهدان- ایرنا- امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و دیدارهای مردمی و نشست های پرسش و پاسخ گرامیداشت هفته دولت در سطح شهر و نقاط روستایی و عشایری این شهرستان به اجرا در می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و رفاهی، کشاورزی و مسکن محرومان؛ شاهد تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان خواهیم بود.

وی اظهار کرد: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای تبیین خدمات انجام شده و تقدیر از تلاش های کارکنانی است که صادقانه برای رفع مشکلات مردم در میدان عمل حضور دارند و از اهداف والای اسلامی و انقلابی و ارزشی و اخلاقی و انسانی صیانت می کنند.

امام جمعه خاش ادامه داد: در جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان بایستی شاهد دفاع مدیران از اقدامات ارزشمند دولت باشیم و در عرصه رسانه ای و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با شایستگی عملکرد نظام تبیین شود.

گفتنی است ویژه برنامه های نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت در شهرستان خاش با حضور مسوولان در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان و تجدید میثاق با شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهید، کلنگ زنی احداث جایگاه سوخت شهر اسماعیل آباد، دیدار مردمی و برگزاری میز خدمت در روستای افتخارآباد بخش مرکزی خاش آغاز شد و فردا نیز در خطبه های نمازجمعه جمعه به موضوع هفته دولت پرداخته می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha