۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶
کد خبر: 85209174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: پلیس سپر آرامش مردم است

شیراز-ایرنا-جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز سازمان انتظامی کشور مفتخر است که بگوید سپر دفاعی امنیت و آرامش مردم در مقابل همه ناهنجاریها و معاندین است .

به گزارش ایرنا، سردار قاسم رضایی روز پنجشنبه در یادواره پدران آسمانی فرماندهی انتظامی استان فارس که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی به ویژه شهدای امنیت، بیان کرد: مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران مولود و حافظ دستاورد انقلاب و پاسدار ارزشهای احکام اسلامی در این کشور است.

وی افزود: اگر بخواهیم جایگاه و عملکرد مجموعه انتظامی را بررسی کنیم بایستی به آرمان انقلاب اسلامی نیز نگاهی داشته باشیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: این سازمان حافظ آرمان انقلاب اسلامی است و در تمام صحنه‌ها و جغرافیای ایران اسلامی؛ زیر بارش شدید برف و باران و گرما و سرما به صورت شبانه روز حضور دارد و وظیفه خود را دنبال میکند و در این راه، شجره طیبه انقلاب اسلامی را با خون خود آبیاری می‌کند.

این مقام ارشد فرماندهی انتظامی کشور تصریح کرد: امروز سازمان انتظامی کشور مفتخر است که اعلام کند انقلاب اسلامی در این مجموعه زنده است و شعار تک تک مامورین انتظامی، من یک انقلابی هستم است؛ این شعار یعنی همیشه در صحنه و معرکه هستیم؛ یعنی از مردم، برای مردم و در خدمت مردم هستیم.

رضایی با بیان اینکه کارکنان انتظامی فرزند و مدافع ملت و انقلاب هستند، گفت: عده‌ای که آن سوی مرزها بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت کشور شوند بدانند که مدافع آن، سازمان مقدس انتظامی است.

وی در ادامه تصریح کرد: مقابله با سارقین، اشرار، قاچاقچیان مواد مخدر، تروریستها، مراقبت از مرزها و ...جز ماموریتهای تعریف شده قانونی این سازمان است و این سازمان با نگاه و اقدام انقلابی خیلی از فتنه‌ها را خنثی میکند و در همین مسیر شهدای زیادی از جمله چند شهید در دو هفته اخیر در استانس سیستان و بلوچستان، اصفهان، فارس، و خوزستان هم تقدیم نظام کرده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: امروز ما مفتخریم که ملت بزرگ ایران قدردان این سازمان و راه شهدا هستند و ما هم پیمان بسته‌ایم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

رضایی با اشاره به اینکه شهادت نوعی عبادت و خدمت برای این مردم است، گفت: شهدا راه حقیقت را سخاوتمندانه انتخاب کرده‌اند و آنچه مهم است بازماندگان آنان هستند که با جدیت و صلابت این مسیر را طی میکنند.

این مقام ارشد فرماندهی انتظامی با اشاره به اینکه ولایت فقیه ستون فقرات نظام است، عنوان کرد: امروز مجموعه انتظامی کشور پرچمدار دفاع از ارزش های اسلامی و عزت و عفت جامعه است.

وی با بیان اینکه استان فارس بیش از ۱۴ هزار شهید تقدیم کشور کرده، تصریح کرد: در این خصوص مجموعه انتظامی فارس نیز با افتخار ۹۷۰ شهید تقدیم نظام کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha