بهره برداری از ۸۱ طرح با اعتبار یک هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال در چگنی آغاز شد

خرم آباد - ایرنا - فرماندار چگنی گفت: بهره برداری از ۸۱ طرح با اعتبار یک هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، "افشین بازگیر" روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان به مناسبت آغاز هفته دولت، اظهار کرد: این طرح ها در حوزه طرح های هادی بنیاد مسکن، آبفا، راهداری، کشاورزی، مسکن و شهرسازی، کمیته امداد، نوسازی مدارس و ارتباطات و فناوری هستند.

وی یادآور شد: ۴۲ طرح نیز با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال جهت کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی در شهرستان پیش بینی شده است.

امام جمعه چگنی نیز ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: مسوولیت در اسلام یک امانت الهی و عمل به تعهدات و مهمترین فاکتور یک مدیر جهت قبول پست مدیریتی است.

"حجت الاسلام احسان مومنی فرد" با بیان اینکه مسوولیت فرصتی برای خدمت به مردم است، عنوان کرد: کار باید برای رضای خدا باشد و مدیر مربوطه در عمل خدای متعال را حاضر و ناظر بر فعالیت خود ببیند.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده که امسال در این هفته بهره برداری از یک هزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در لرستان آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha