۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵
کد خبر: 85209257
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت سیزدهم ۴۳۵ طرح برق‌رسانی در یزد افتتاح کرد

۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵
کد خبر: 85209257
دولت سیزدهم ۴۳۵ طرح برق‌رسانی در یزد افتتاح کرد

یزد _ ایرنا _ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون ۴۳۵ طرح برق رسانی با اعتباری ۴۴۰ میلیارد تومان در این استان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد "علی جم" افزود: برق رسانی به ۲۴ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان ، تامین برق ۱۷ پروژه نهضت مسکن ملی با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان از جمله طرح های این شرکت در دولت سیزدهم در استان است.

وی کسب رتبه نخست کاهش خاموشی در کشور با میزان ۷۵ دقیقه در سال به ازای هر مشترک ، ارائه ۴۵ خدمت مشتری مدار از طریق سامانه و برنامه کاربردی برق من به صورت الکترونیک و بهره مندی ۹۹.۷ درصد از جمعیت خانوارهای استان از نعمت برق را از دیگر اقدامات شاخص در دولت سیزدهم در استان بیان کرد.

این مسئول اضافه کرد : ۵۳ پروژه از محل بودجه عوارض برق به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان و ۹۴ پروژه تامین روشنایی معابر با اعتباری معادل۷۸ میلیارد تومان در کارنامه دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق به سرانجام رسید.

جم تصریح کرد :بهره برداری از ۱۵۴ پروژه اثرگذار در توسعه و احداث شبکه به منظور تامین برق متقاضیان و بهبود کیفیت ولتاژ با اعتبار۱۷۱ میلیارد تومان و ۹۳ پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق با هزینه کرد ۱۰۲ میلیارد تومان از دیگر اقدامان در این دولت است.

وی تعداد نیروگاه های خورشیدی شرکت توزیع نیروی برق استان را ۳۹۰ نیروگاه با ظرفیت ۱۰۴۸۲۳ کیلووات بیان کرد.

این مسئول به تبدیل چراغ های میبد و تفت و ابرکوه و یزد به ال ای دی هم اشاره داشت و گفت : ۲۷ پروژه تبدیل سیم به کابل در دولت سیزدهم به طول ۲۰۰ کیلومتر به ارزش ۸۰ میلیارد تومان به سرانجام رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد افزایش ظرفیت نیروگاههای خورشیدی از ۶ مگاوات در سال ۱۴۰۰ به بیش از ۱۰.۶ مگاوات در سال جاری خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha