تیم هندبال یزد قهرمان دانش آموزان دختر کشور شد

یاسوج_ایرنا_ رئیس روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت:تیم هندبال یزد با کسب عنوان قهرمانی مسابقات هندبال دانش آموزان دختر کشور شد.

به گزارش ایرنا "سید ولی موسوی"عصر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:در این دوره از مسابقات که به میزبانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد استان‌ یزد مقام اول، استان فارس ، مقام دوم و مقام سومی به صورت مشترک به استانهای اصفهان و خراسان رضوی رسید.


رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در آیین اختتامیه سی و سومین مسابقات دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر که در یاسوج برگزار شد گفت: این مسابقه سی و سومین مسابقات ورزشی دختران بود که مجموعا در پنج استان میزبان هفتهزار دانش آموز در ۹ رشته جنسیت برگزار شد.

حسین بابویی گفت: در کهگیلویه و بویراحمد میزبان مسابقات هندبال دختران و پسران و طناب زنی دختران بودیم که در این مسابقات ۲۶ استان با تعداد ۲هزار نفر دانش آموز شرکت کردند .
وی افزود: کمیته های استعدادیابی در این مسابقات مستقر بودند که استعدادها برتر را شناسایی و به تیم های ملی معرفی می کنند.

به گزارش ایرنا،مسابقات ورزشی دختران دانش آموز در مقطع متوسطه اول در ۲ رشته هندبال و طناب زنی، از روز یکشنبه ۲۹ مرداد تا سوم شهریور در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد با حضور یک هزار دانش آموز، ناظر، داور و عوامل اجرایی برگزار شد.

دانش آموزان تیم هندبال دختران از ۲۳ استان و در رشته طناب زنی از ۱۶ استان در این رقابت ها شرکت می کنند.

تیم هندبال دانش آموزان پسر کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی یاسوج (از ۲۱ تا ۲۸ مرداد) با برد مقابل تیم اصفهان موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات هندبال دانش آموزان پسر کشور شد.

رقابت های ورزش دانش آموزی در ۲ رشته هندبال و طناب زنی برای نخستین مرتبه در تاریخ آموزش و پرورش این استان از ۲۱ مردادماه جاری به میزبانی شهر یاسوج برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha