۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۴۴
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85209395
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شهرکرد:حرکت دولت سیزدهم بر مبنای کار جهادی است

شهرکرد-ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با قدردانی از تلاش‌های دولت در زمینه خدمت‌رسانی به مردم گفت: حرکت دولت سیزدهم بر مبنای کار جهادی و میدانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام روز پنجشنبه همزمان با نخستین روز هفته دولت در شورای اداری و آیین افتتاح برنامه‌های هفته دولت که با حضور معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، به دستاوردهای دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: نباید به هیچ عنوان به دستاوردهای دولت غره شویم که این مساله یکی از آفت‌هاست و باعث می‌شود جلوی پیشرفت و تلاش بیشتر گرفته شود.

وی اظهار داشت: تصور اینکه به یک جایگاه خوبی رسیدیم و از حرکت و تلاش دست بکشیم، یک خطر است و آن‌چیزی که به این قطار و حرکت آن شدت می‌بخشد، کار و عمل جهادی است که باید مجاهدانه حرکت کرد.

به گفته وی، در کار و حرکت جهادی ضعف و تردید نیست و باید حرکت جهادی همچنان با شتاب پیش برده شود تا به اهداف نورانی دست پیدا کنیم.

نکونام افزود:هم‌اکنون آمارهای که از پیشرفت و توسعه استان و کشور ارائه می‌شود، خوب است اما باید ارزیابی شود که در چه بخش‌های باید بیشتر حرکت کرد و اولویت برنامه و طرح‌های توسعه در استان و کشور چیست.

وی اظهار داشت: تلاش و دستاوردهای دولت باید در سفره مردم هم دیده شود و باید برای تحقق این مهم بیشتر کوشید.

به گفته نکونام، در کشور باید علاوه بر مهار تورم به مسائل و مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی نیز توجه کرد.

امام جمعه شهرکرد بر تلاش مسوولان برای افزایش رضایت مردم تاکید کرد و گفت: در نظام جمهوری اسلامی اگر مردم ناراضی باشند و رضایت مردم جلب نشود هرچه تمام تلاش برای خدمت‌رسانی انجام شود بی‌فایده است و مردم‌داری و افزایش رضایت مردم باید اولویت کارها قرار گیرد.

نکونام با اشاره به نزدیک شدن به اربعین حسینی و همچنین نخستین روز از هفته دولت گفت: بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت بهانه‌ای است که دولت در این مقطع یک بازشناسی و بازیابی از خود داشته باشد و ارزش‌های بالای خود را تبیین و زیبایی‌ها و دستاوردها را بیان و قدرت‌ها را تقویت کند.

به گفته وی، دولتمردان باید ضعف‌ها را مورد توجه قرار دهند و نسبت به اصلاح آنها کوشا باشند.

نکونام به رویکرد عزتمندانه دولت سیزدهم در همه عرصه‌های اقتصادی، دیپلماسی، اجتماعی و سیاسی اشاره کرد و گفت: رشد دیپلماسی در این دولت در واقع حاکم است و با عزت حرکت کرده و جهان را متوجه خودش کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه دشمن برای ضربه‌زدن به کشور، گفت: مستکبران و حکومت‌های ظالم زمانی که می‌بینند، کشور ایران مستقل ایستاده و دشمنان نظام روز به روز به ضعف رفتند، از همه فرصت‌ها برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند.

به گزارش ایرنا،با حضور معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان محیط زیست چهارمحال و بختیاری برج پرنده‌نگری تالاب گندمان و تصفیه‌خانه شهر بلداجی در شهرستان بروجن بهره‌برداری شد.

همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ رییس‌جمهور وقت محمدعلی رجایی به‌همراه نخست وزیر حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست‌وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به‌همین مناسبت دوم تا هشتم شهریورماه به‌عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha