۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۵۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85209475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیان عملکرد خدمتگزاران نظام اسلامی موجب امید بخشی به آینده کشور است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: بیان عملکرد خدمتگزاران نظام اسلامی موجب امید بخشی به آینده کشور است که این فرصت مغتنم در هفته دولت فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " مجتبی عبداللهی" پنجشنبه شب در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان ساوجبلاغ افزود: در استان البرز ۳۷۴ طرح برای افتتاح در هفته گرامیداشت دولت داریم که خارج از طرح های حوزه شهری هستند.

وی بیان کرد: افتتاح پروژه ها در طول سال اغلب به ۲ بخش تقسیم می‌شود،بخشی از این پروژه ها در هفته دولت و بخش دیگر هم در دهه فجر افتتاح می‌شود.

استاندار البرز گفت: ۱۱۰هزار میلیارد ریال هزینه بهره برداری از این پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است که برای ۲ هزار و ۷۵۰ نفر اشتغالزایی به همراه می آورد.

وی یادآور شد: در شهرستان ساوجبلاغ نیز در هفته گرامیداشت دولت ۹۱ پروژه با اعتبار هشت هزار و ۷۱۰میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و برای ۴۰۰ نفر اشتغال زایی می‌شود.

استاندار البرز با اشاره به راه اندازی یک مجموعه تولیدی در زمینه صنایع غذایی در این شهرستان در زمینی به وسعت ۱۰ هکتار،گفت:این واحدها از سرمایه های کشور به حساب می آید و بخش عمده ای از محصولات حاضر در سفره غذایی خانوارها در آنها تولید و تامین می شود.

آغاز عملیات اجرایی سالن چند منظوره در فاز چهار شهر جدید مهستان با اعتباری حدود ۱۲۰ میلیارد ریال که شهردار شهرجدید مهستان در جمع حاضران متعهد شد که این پروژه تا پایان سال آماده بهره‌برداری می شود،افتتاح بلوار امام علی (ع) با اعتباری حدود ۱۲۰میلیارد ریال به مساحت ۵۰ هزار متر مربع ،افتتاح مدرسه شهید البرزی با اعتباری حدود ۷۰ میلیارد ریال در شهرجدید مهستان در شهرستان ساوجبلاغ از جمله پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت در شهرستان ساوجبلاغ با حضور استاندار البرز بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha