۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۱۲
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85209494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: در قاموس ملت فلسطین تسلیم جایی ندارد

۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۱۲
کد خبر: 85209494
حماس: در قاموس ملت فلسطین تسلیم جایی ندارد

تهران- ایرنا- نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: ملت فلسطین تسلیم نخواهد شد و هیچ زمانی به تسلیم شدن فکر نکرده است.

به گزارش ایرنا، صالح العاروری پنجشنبه شب در گفت و گو با رادیو «الاقصی» افزود: ایمان داریم که نتیجه مبارزه با دشمن صهیونیستی پیروزی است.

وی اضافه کرد: اشغالگران می خواهند ملت، تاریخ و مقدسات ما را نابود کنند و یک تاریخ و ملت جعلی به جای آن بگذارند ولی باید بدانند که این اشغالگران هستند که از این سرزمین اخراج خواهند شد و نه ملت فلسطین.

العاروری گفت: مقاومت از روز اشغال فلسطین آغاز شده است و ادامه دارد.

وی اظهارداشت: ما یک ملت واحد هستیم و همیشه برای جنگ و مبارزه به منظور دستیابی به حقوق و دفاع از مقدسات آماده ایم.

نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پاسخ به سوالی درباره اتهام رژیم صهیونیستی به وی مبنی بر اینکه حماس در پشت پرده عملیات های کرانه باختری قرار دارد گفت: حماس جزئی از این ملت و در مرکز یک مقاومت تاریخی قراردارد و این افتخار ماست که مدافع ملت، مقدسات و سرزمینمان باشیم.

العاروری افزود: این رژیم اشغالگر است که با اقدامات جنایتکارانه خود، فرزندان فلسطین را وادار به ورود به مقاومت و مبارزه می کند.

وی گفت: اشغالگران هنگامی که از قصد خود برای تسلط بر کرانه باختری و قدس پرده برداشتند، ورود به نبرد در کرانه باختری را به ما تحمیل کردند.

العاروری اضافه کرد: ما امروز در نبرد مقابله با اشغالگری و شهرک سازی هستیم و هر روز که دیرتر وارد این مبارزه شویم، دراینده باید در شرایط دشوارتری مبارزه کنیم.

وی بیان کرد: ملت ما همواره آماده مبارزه با اشغالگران در هرجایی است و جنایت های اشغالگران سودی به حال آن ها ندارد.

رژیم صهیونیستی مسئولیت عملیات‌ها در کرانه باختری را متوجه رهبران حماس و جهاد اسلامی در غزه و لبنان می‌داند. و رهبران مقاومت تهدیدات دشمن صهیونیست به ویژه پس از تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری را جدی گرفتند.

گروه‌های مقاومت فلسطین به منظور آمادگی جهت هرگونه حمله و جنایت احتمالی دشمن صهیونیستی، پایگاه‌ها و مقرهای اصلی خود را تخلیه کردند.

هرچند مقاومت از مدتی قبل تدابیری امنیتی در غزه و لبنان اتخاذ کرده بود، اما در پی تهدیدات اخیر دشمن صهیونیستی این تدابیر را شدیدا افزایش داده است.

از سوی دیگر، مقاومت طی پیام‌هایی به طرف‌های میانجی اعلام کرده که هرگونه جنایت و ترور از سوی دشمن صهیونیستی با پاسخی فراتر از حدتصور مواجه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha