اقتدار  دفاعی و نظامی ایران به دنیا اثبات شده است

کرج-ایرنا- فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار دفاعی و نظامی ایران با برگزاری رزمایش ها و تولید سلاح های پیشرفته به دنیا اثبات شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ « بهزاد پرتویی خاقان» در مراسم نخستین سالگرد شهادت جانباز «ابراهیم نیکخواه بهرامی » که در گلزار شهدای امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج برگزار شد، افزود: ایران با حمله به عین الاسد در عراق در واقع به آمریکا حمله کرد که کسی جرات این کار را نداشت و این موضع اقتدار ما را نشان داد، ضمن اینکه از معدود کشورهایی هستیم که دور دنیا را ناوگروه ۸۶ در دریاهای آزاد با پرچم ایران طی کرد.

وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران با پرچم همیشه سرافراز سه رنگ در تمام کره زمین به اهتزاز درآمده است ، اظهار کرد: همچنین با رزمایش بزرگ ذوالفقار در جاسک و با یک مانور آفندی و سوار کردن تانک ها بر روی ناوها و حمله به یک کشور فرضی اقتدار نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران به تمام کشورها ثابت شد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح برای حفظ امنیت شهروندان جان برکف پای کار هستند و بیان اینکه فراجا در همین یکماه جاری ۱۷ شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: شهدای جبهه مقاومت نیز با ایثار جان عزیزان از انقلاب پاسداری کردند.

این فرمانده تصریح کرد: یادبود شهدا پاسداشت ارزش های اصیل انسانی است و ما آماده ایم تا پای جانمان از مرزهای ایران اسلامی دفاع کنیم تا مردم با آرامش به امور زندگی خود بپردازند.

به گزارش ایرنا، جانباز شهید ابراهیم نیکخواه بهرامی از رزمندگان لشکر ۲۱ حمزه ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در سال ۱۳۶۱ بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن از ناحیه گردن قطع نخاع شد.
این شهید تنها شهید قطع نخاع از گردن استان البرز بوده است.

شهید «ابراهیم نیکخواه بهرامی» متولد چهاردهم خرداد سال۱۳۴۱بوده و از وی یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha