۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱:۰۰
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85209559
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازدید سفیر ایران از مرز زرباطیه عراق و بررسی روند خدمات رسانی به زائران اربعین + فیلم

بغداد - ایرنا - سفیر ایران در عراق برای رسیدگی از امکانات و نحوه ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از گذرگاه مرزی زرباطیه عراق بازدید کرد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از سفارت ایران در بغداد، « محمد کاظم آل صادق» امروز با سفر به استان واسط عراق از گذرگاه مرزی زرباطیه بازدید کرد و بصورت میدانی در جریان آخرین اقدامات و تهمیدات انجام شده برای ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی که از مرز مهران وارد عراق می شوند، قرار گرفت.

سفیر کشورمان در عراق در این گذرگاه مرزی ضمن گفت و گو با زائران، امکانات و تجهیزات رفاهی، بهداشتی و حمل و نقل موجود را مورد بررسی قرار داد و بر ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

آل صادق همچنین در جریان این سفر از تعدادی از موکب های برپا شده در مسیر برای خدمات دهی به زائران دیدن کرد و در جریان وضعیت و کیفیت مواکب های پذیرای زائران در استان واسط و در مسیر مرز زرباطیه قرار گرفت.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق روز دوشنبه هفته جاری نیز با سفر به دیاله همراه با استاندار این استان از زیرساخت های مرز خسروی بازدید کرد و گفت: امسال زیرساخت های بیشتری نسبت به سال گذشته در ۲ طرف گذرگاه خسروی در ایران و المنذریه در عراق فراهم شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha