وزیر جهاد کشاورزی از بخش های مختلف تولیدی و کشاورزی اسلامشهر دیدن کرد

اسلامشهر- ایرنا- وزیر جهاد کشاورزی صبح جمعه برای بازدید از بخش های مختلف واحدهای تولیدی و کشاورزی و آبزیان وارد اسلامشهر در جنوب غرب تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نیکبخت صبح امروز/جمعه/ وارد شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب تهران شد و مورد استقبال حسین حبیبی فرماندار این شهرستان و مهدی شریفیان نماینده مجلس قرار گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی ابتدا در مجتمع کشاورزی جهان کشت با ۲۴۰هکتار سطح زراعی و واحد پرورش ماهیان خاویاری واقع در احمد آباد مستوفی رفت و سپس از یک واحد دامداری با ۷۸۲۱ راسی گاوشیری واقع در شهرستان اسلامشهر بازدید کرد.

این واحد دامی با تولید روزانه ۱۲۰ تن شیر بخشی از شیر موردنیاز کارخانجات تولید محصولات لبنی این شهرستان ازجمله میهن و دومینو را تامین می کند.

او همچنین سری به مجتمع کشت و صنعت پیشگامان کوثر زد و بازدیدی از این مجتمع و دستاوردهای آن داشت.

وزیر جهاد کشاورزی طرح‌های هفه دولت را در اسلامشهر افتتاح می کند

بازدید از ایستگاه پمپاژ SP۱ دیگر بخش سفر نیم روزه نیکبخت به شهرستان اسلامشهر بوده که هم اکنون در حال انجام است.

همچنین بازدید از یک دامداری و البته تصفیه خانه واوان هم در دستور کار وزیر جهاد کشاورزی قرار دارد.

قرار است نیکبخت تا ساعتی دیگر و پس از این بازدیدها، نشستی با فعالان بخش کشاورزی شهرستان اسلامشهر داشته باشد که مهمترین بخش سفر چند ساعته او به اسلامشهر خواهد بود.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

طبق گفته حبیبی فرماندار این شهرستان در هفته دولت امسال ۸۸ طرح با ۴۲ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وزیر جهاد کشاورزی طرح‌های هفه دولت را در اسلامشهر افتتاح می کند

او خاطرنشان کرد که با افتتاح این طرح ها ۲ هزار و ۴۱ فرصت شغلی ایجاد می شود و جالب اینکه ۸۴ طرح از این پروژه ها در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی، خدماتی، کشاورزی است.

طی ۲ سال گذشته علاوه بر سفر شخص رییس جمهور قریب به ۲۰ تن از وزرا و مسئولان کشوری به شهرستان اسلامشهر سفر کرده اند که ماحصل آن به ویژه پس از حضور آیت الله رئیسی در این شهرستان، تخصیص ۲۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلات و توسعه این شهرستان رو به پیشرفت در جنوب غرب تهران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha