پنج هزار میلیارد ریال از کالاهای اموال تملیکی در استان بوشهر فروخته شد

بوشهر - ایرنا - مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر گفت: از اول امسال تاکنون ۸۰۰ پرونده تعیین تکلیف و پنج هزار میلیارد ریال کالا در قالب مزایده، مذاکره و حراج به فروش رسید.

رحیم بهادری روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: همچنین۴۶۰ میلیارد ریال از اعاده و سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال استرداد کالا به صاحبان آن‌ها در قالب ۱۵۱ پرونده تعیین تکلیف شد.

وی افزود: اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در روند تعیین تکلیف پرونده‌های در اختیار خود نیز از ابتدای سال‌جاری تا کنون افزون بر فروش، استرداد و اعاده با برگزاری چندین جلسه انهدام کالاهای ممنوعه، تاریخ گذشته و رسوبی انبارهای گمرکات این استان و با حضور نمایندگان ذیصلاح ۲۷۸ پرونده به ارزش تقریبی ۲۶۰ میلیارد ریال کالاهای غیر قابل مصرف را از چرخه خارج کرد.

مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر تصریح کرد: تعیین تکلیف این میزان کالا کمک شایانی به خالی شدن انبارهای گمرکات استان از کالاهای رسوبی برای ایجاد فضا برای بازرگانان و استفاده آنها شد.

وی بیان کرد: سازمان اموال تملیکی استان بوشهر از ماه‌های گذشته تا کنون از بالاترین مراکز کشوری در راستای تعیین تکلیف کالا و پرونده‌های قاچاق و متروکه قرار دارد.

بهادری اضافه کرد: به دنبال روند جهشی بی نظیر سازمان اموال تملیکی در تعیین تکلیف، فروش، امحا و استرداد کالا در ماه‌های گذشته و آمار فوق العاده فروش و امحا در سطح کشور ، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در این مدت عملکردی بی نظیر داشته است.

وی از کارکنان، انبارداران و نیروهای حراست که در شرایط آب و هوای گرم و دمای بالای استان بوشهر در این مدت بی وقفه خدمت رسانی کردند تقدیر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha