ارودگاه فرهنگی، تربیتی و آموزشی غرب کشور در کرمانشاه احداث می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- وزیر آموزش و پرورش از ساخت یک اردوگاه چند منظوره بزرگ فرهنگی، تربیتی، آموزشی و تفریحی دانش آموزان غرب کشور در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "رضا مراد صحرایی" روز جمعه همزمان با دومین روز از هفته دولت در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه در مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی، رفاهی خانه معلم سه شهر کرمانشاه؛ به ارتباط نزدیک مرکز استان های غرب کشور با شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: طی توافق وزارت آموزش و پرورش با استاندار کرمانشاه با فراهم کردن زمین چند هکتاری این اردوگاه؛ عملیات ساخت آن که برای دانش آموزان غرب کشور ضروری است پس از تامین اعتبار آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه فرهنگی رفاهی خانه معلم شماره سه شهر کرمانشاه؛ خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان را نیز از برنامه های این وزارتخانه اعلام کرد.

گفتنی است مجموع فرهنگی رفاهی خانه معلم شماره سه آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مدرسه ای با مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ زیر بنا با ۲۰ اتاق چهار تخته امروز در سفر وزیر آموزش و پرورش با اعتبار هفت میلیارد تومان بازسازی و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا؛ از برنامه های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته دولت؛ ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور در مزار شهدای شهر کرمانشاه، شرکت در مراسم اختتامیه چهل و یکمین مسابقات کشوری دانش آموزان کشور، افتتاح مدرسه هوشمند ۱۵ کلاسه تلاش ۲ شهر کرمانشاه و همچنین افتتاح مجموع فرهنگی رفاهی خانه معلم سه آموزش و پرورش استان و سخنرانی در پیش از خطبه های نماز جمعه بود.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۵ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha