۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85209775
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت نوشهر: امروز بنی ‌امیه های زمان به دنبال غارت دین و ارزش‌های مردم هستند

نوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت نوشهر گفت : امروز بنی امیه های زمان به دنبال این هستند که دین، ارزش ها و اعتقادات ما را را غارت کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالغفار آل جبیب در نماز جمعه این هفته نوشهر افزود : این فتنه های دشمنان ادامه دارد آنان از انقلاب و نظام اسلامی ترس دارند چرا که انقلاب اسلامی زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم می کند.

وی اظهارداشت: هر چه انقلاب اسلامی به قله های پیشرفت می رسد فتنه های دشمنان بیشتر می شود بنابراین باید قدر ملت را بدانیم و مراقب مردم باشیم و برای رفع مشکلات آنان گام های بیشتری برداریم.

وی خاطرنشان کرد: در جلساتی که مسوولان برگزار می کنند، ببینند مشکل کجاست و مردم دردشان چیست و آنگاه راهکار بیابند و هفته دولت در واقع تلنگری است که مسوولان به خودشان بیایند.

خطیب جمعه موقت نوشهر یادآور شد: امروز باوجود تمام پیشرفت هایی که در کشور صورت گرفته برخی از مشکلات موجود در جامعه باعث می شود تا مردم آن کارهای بزرگ صورت گرفته غفلت کنند و آن را نبینند.

آل حبیب تصریح کرد: دولتمردان باید بیشتر مراقب باشند چرا که چشم و نظر و توجه شهدا به ماست و این هم با شعار نمی شود بلکه باید عمل کرد و مسوولان و همه همه بدانند این کشور به برکت خون شهدا عظمت پیدا کرده است.

وی با بیان این که شهرستان نوشهر شاید گران ترین شهر مازندران باشد، از مسوولان پرسید چرا؟ و تاکید کرد : مسوولان برای رفع این مشکل باید تدابیری اصولی بیندیشند و اگر حرفی می زنند عمل کنند، ما برای تعریف کردن از همدیگر نیامدیم و اگر همت کنند هشت ماه نرخ بازار در این شهرستان ثابت بماند کاری بزرگی انجام دادند.

وی حضور رییس جمهور در اجلاس بریکس را فرصتی مناسب برای جمهوری اسلامی دانست و گفت : امروز سمت و سوی دنیا این است که نظام تک قطبی دنیا را بشکند و ایران قدرتمند اسلامی و علوی در سطح دنیا شناخته شده است و ما باید قدرمان را بیشتر بدانیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha