۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85209871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۲۰ طرح توزیع برق در تویسرکان با بیش از ۲۲ میلیارد تومان اعتبار

همدان-ایرنا - ۲۰ پروژه مدیریت توزیع برق تویسرکان با ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور مسوولان استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، مدیر توزیع برق شهرستان تویسرکان در این آیین گفت: این طرح ها شامل ۶ پروژه فنی با ۱۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی، یک پروژه ساختمانی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان و۱۳ پروژه با اعتبار ۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات نمایندگان است.

رضا کریم پور مهم ترین پروژه های فنی را اصلاح و بهسازی هشت کیلومتر شبکه های توزیع، احداث و توسعه پنج کیلومتر شبکه های توزیع، احداث ۵۰۰ کیلووات آمپر پست توزیع، احداث و توسعه ۰/۵ کیلومتر شبکه روشنایی معابر عنوان کرد و افزود: اصلاح و بهسازی ۲۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر و نصب هزار و ۴۳۱ دستگاه کنتورهای هوشمند نیز از دیگر پروژه ها است.

افتتاح ۱۱ کیلومتر روکش آسفالت محور تویسرکان کنگاور با اعتبار ۲۶۴میلیارد ریال

در ادامه اجرای برنامه های گرامیداشت هفته دولت در تویسرکان، ۱۱ کیلومتر روکش آسفالت مسیر تویسرکان -کنگاور به عرض ۷/۳۰ متر با اعتبار۲۶۴ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان در ایین افتتاح این طرح ها گفت: افزایش ظرفیت ترانزیت و ایمنی راه های شهرستان از مطاابات مهم مردم شهرستان تویسرکان است.

فرزاد تیموری با اشاره به کلنگ زنی ۱۷۵ پروژه با اعتبار ۳۹ هزار میلیارد تومان در هفته دولت امسال در استان، گفت: ۱۰۰۴ پروژه با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان نیز در این هفته در استان افتتاح پروژه داریم.

فرهاد تیموری میزان اعتبار هزینه شده در چهار مناسبت هفته دولت و دهه فجر ۲ سال گذشته در استان را ۱۱هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در هفته دولت امسال ۵ برابر این ۴ مناسبت هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه استان به سمت رشد و تعالی در حال حرکت است، گفت: امیدواریم با برنامه های در دست اقدام شاهد اشتغال بیش از پیش و کاهش مشکلات اقتصادی در استان باشیم.

این مسوول، حذف اوراق مشارکت خزانه را بسیار مهم دانست و افزود: پیمانکاران پس از حذف اوراق مشارکت با رغبت بیشتری در مناقصه ها شرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه راهداری روکش راهها را با کیفیت انجام می دهد، گفت: با پیگیری انجام شده چهار بانده شدن راه تویسرکان کنگاور در مصوبه ریاست جمهوری قرار گرفت و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن درنظر گرفته شد که تاکنون ۴۳ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha