بیانیه تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی مرکزی در پی شهادت ستوان دوم علی بیژنی‌زیبا

اراک - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پی شهادت ستاندن علی بیژنی‌زیبا بیانیه‌ تسلیت صادر کرد.

در این بیانیه که نسخه‌تی از آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: تقدیر الهی بر آن بود یکی دیگر از فرزندان حماسه ساز سرزمین پرافتخار مرکزی در ایام حزن و اندوه ماه صفر در حین انجام وظیفه در راستای برقراری امنیت در منطقه سیستان بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمده و عالم خاکی را بدرود گفته و مردم ولایتمدار این خطه شهید پرور را عزادار فقدان خود نماید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: شهادت مظلومانه و غم‌انگیز سرباز ولایت و مدافع سرافراز امنیت ستوان دوم علی بیژنی زیبا موجب تاسف و تاثر گردید.

در ادامه این بیانیه آمده است: در هنگامه‌ای که بدخواهان نظام اسلامی با شگردهای مختلف سعی در ایجاد ناامنی در جامعه ایران اسلامی دارند، مجاهدت های خالصانه و شجاعانه نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی، امنیت و آرامش را برای جامعه ما به ارمغان آورده است.

این بیانیه افزوده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ، شهادت این سرباز ولایت و مدافع سرافراز امنیت را خدمت ملت شریف ایران، باالاخص مردم ولایتمدار استان آفتاب زادگاه معمار کبیر انقلاب، همرزمان آن شهید والامقام در نیروی انتظامی و خانواده معزز این شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان همنشینی ایشان را با شهدای کربلا مسالت می‌نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha