۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85209918
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر کشور عراق به گذرگاه مرزی زرباطیه همرز با مهران سفر کرد

بغداد - ایرنا - «عبد الأمیر الشمری» وزیر کشور عراق به منظور بررسی میدانی از وضعیت خدمات دهی به زائران اربعین حسین به گذرگاه مرزی زرباطیه همرز با استان ایلام سفر کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، وزارت کشور عراق در بیانیه ای اعلام کرد که «عبدالامیر الشمری» وزیر کشور و رئیس کمیته عالی امنیت زیارت اربعین در عراق صبح امروز به منظور بررسی امکانات و ارائه خدمات دهی به زائران اربعین حسینی وارد استان واسط عراق شد و از آنجا به گذرگاه مرزی زرباطیه رفت.

درهمین حال «احمد وحیدی » وزیر کشور به منظور بازدید از پایانه مرزی مهران صبح امروز با استقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام وارد فرودگاه بین المللی شهدای ایلام شد.

بازدید از زیرساخت های اربعین مهران و نحوه خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز مهران از جمله برنامه های سفر وزیر کشور به ایلام است.

احتمال می رود وزیران کشور ایران و عراق در جریان این سفر در مرز دو کشور با یکدیگر دیدار کنند.

پیش از این نیز «احمد وحیدی » وزیر کشور و «عبدالامیر الشمری» وزیر کشور در پایانه مرزی مهران با یکدیگر دیدار کرده بودند. در صورت دیدار مجدد، این چندمین دیدار میدانی وزیر کشور با همتای عراقی خود برای بررسی امکانات و برطرف کردن نواقص موجود احتمالی برای ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی است که در مرزهای دو کشور و به دور از پایتخت های دو کشور و تشریفات انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha