امام جمعه یزد: دشمن با ابزار رسانه، نظام را نشانه گرفته است

یزد - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمن در قالب جنگ ترکیبی با ابراز رسانه، اهداف نظام و انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است.

به گزارش ایرنا، آیت الله " محمدرضا ناصری " در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: رواج شایعه و تبلیغات مسموم علیه انقلاب در فضای مجازی و رسانه‌های گروهی جزو توطئه و هدف اصلی دشمن است.

وی با تبریک هفته دولت و قدردانی از تلاش مسئولان ادامه داد: استکبار با جنگ رسانه‌ای دنبال این موضوع است که برکات نظام به اطلاع مردم و جوانان نرسد.

امام جمعه یزد بیان کرد: دشمنان برای شکست انقلاب اسلامی میلیاردها تومان خرج می‌کنند و از هر اهرمی برای وارد کردن فشار بر نظام انقلاب ما استفاده می‌کنند؛ انقلاب اسلامی تداوم انقلاب حضرت امام حسین (ع) و انگیزه اصلی نظام ما، خدایی و خدمت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: دشمنان به توطئه‌های مختلف خود ادامه می‌دهند و ضروری است مردم و جوانان در مقابل آنها بیدار و دارای بصیرت باشند.

امام جمعه یزد: دشمن با ابزار رسانه، نظام را نشانه گرفته است

ناصری گفت: توطئه استکبار علیه کشور ما مثل فتنه و توطئه معاویه است و باید مردم و مسئولان حق از باطل را تشخیص دهند؛ دشمن می خواهد مردم را به آینده کشور و نظام و خدمات زیادی که شده بدبین کنند ولی خدا با ماست و استکبار به اهداف خود نمی رسد.

امام جمعه یزد به اهمیت راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد که هر سال به رغم جنگ رسانه‌ای دشمنان خیلی پرشورتر از گذشته برگزار می‌شود.

ناصری از مردم و به خصوص جوانان خواست در مقابل توطئه رسانه‌ای و فضای مجازی دشمنان زودباور نباشند و سریع مطالب را منتقل نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha