مدیر ۲ صفحه اینستاگرام با ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده در گلستان دستگیر شد

گرگان - ایرنا - رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: گرداننده ۲ صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار دنبال کننده به اتهام انتشار تصاویر غیراخلاقی و ترویج شرط‌بندی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان سرهنگ دوم سعید تجری در ابن خصوص اظهار کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی کارشناسان پلیس، زنی که با مدیریت ۲ صفحه اینستاگرامی با مجموع بیش از ۴۰۰ هزار دنبال کننده که در آنها اقدام به اقدام به ترویج بی حجابی و فساد و فحشا بصورت گسترده و تبلیغ سایت شرط‌بندی و قمار کرده بود، از سوی همکاران ما شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی بیان کرد: با توجه به رسالت این پلیس در خصوص رصد و پایش فضای مجازی در جهت پیشگیری از تولید و انتشار محتویات مبتذل در فضای مجازی و مبارزه با فعل مجرمانه قمار و ترویج شرط‌بندی اقدامات فنی لازم انجام شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع با بررسی‌های فنی پلیسی، مدیر صفحات مذکور مورد شناسایی قرار و مشخص شد گرداننده و مدیریت آن یک خانم است که با یکی از مدیران صفحات مجازی در حوزه شرط‌بندی و قمار و ترویج فساد و فحشا در کشورهای اروپایی در ارتباط است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان‌ گفت: پس از تهیه مستندات با دستور مقام قضایی این فرد دستگیر، تفهیم اتهام و به مراجع قضایی معرفی شد.

تجری با بیان هشدار به کاربران گفت: پس از رای دادگاه با دستور قاضی پرونده صفحات مذکور مسدود و پس از حذف محتویات مبتذل، لوگوی پلیس فتا در هر دو صفحه درج شد.

وی از شهروندان خواست در مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در فضای سایبر مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی به پلیس فتا استان گلستان اطلاع دهند.

وی یادآور شد: تحقیقات در خصوص بررسی سایر جرائم احتمالی در دست اقدام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha