۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85210001
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شهرقدس: دولت سیزدهم از ابتدا با شعار اقدام و عمل وارد انتخابات شد

شهرقدس - ایرنا - فرماندار شهرستان قدس گفت: دولت سیزدهم با شعار اقدام و عمل وارد میدان انتخابات شد که پیوستن به گروه بریکس نمود بارز آن شعار است.

به گزارش ایرنا، وحید گلی کانی به مناسبت هفته دولت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر قدس اظهار داشت: روز گذشته کشور جمهوری اسلامی ایران با محوریت ریاست محترم جمهوری دولت سیزدهم، توانست در عرصه بین المللی موفق به پیوستن به گروه کشورهای عضو بریکس شود.

فرماندار شهرستان قدس با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه داخلی گفت: زمانی که این دولت کشور را تحویل گرفت، دولت قبلی بدهی زیادی به بانک‌ها داشت که رئیس جمهور و دولتمردان شروع به تسویه این بدهی ها کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از امام جمعه شهرستان و اعضای شورای تامین تشکر می کنم که برای بهبود خدمت رسانی حامی من به عنوان نماینده دولت در شهرستان بودند.

وی از دیگر اقدامات مسئولان در شهرستان را آزاد سازی املاک اطراف میدان آزادی شهرقدس بیان کرد و گفت: اجرای این طرح ۵۵۰ میلیاردریال هزینه داشت.

فرماندار شهرقدس اظهار امیدواری کرد؛ امسال در هفته دولت پنج هزار و ۹۰۰ میلیاردریال کلنگ زنی داریم و سیاست ما در شهرستان بر گسترش زیر ساخت‌ها مبتنی است.

گلی کانی ادامه داد: در حوزه آب ۴۰۰ لیتر در ثانیه کمبود داشتیم که موفق شدیم فقط نیمی از آن را تامین کنیم و در حوزه نیروی انتظامی بعد از ۱۴ سال که ساخت ساختمان فرماندهی انتظامی آغاز شده و کلانتری انشالله در دهه فجر افتتاح می شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات امسال خیلی حساس تر از قبل است یا توجه به اینکه عده ای می خواهند رفراندوم برای کل نظام برگزار کنند به همین علت وظیفه ما بیشتر و سنگین تر از گذشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha