اقدامات انجام شده در چهارمحال و بختیاری برای مردم اطلاع‌رسانی شود

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان اقدامات نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند تا دشمن در راهبردهای تبلیغاتی موفق نشود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری همزمان با دومین روز هفته دولت سال‌جاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هفته دولت به‌نام دو شهید بزرگوار یعنی شهیدان رجایی و باهنر مزین شده است.

وی افزود: مدت زمان خدمت شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان رییس‌جمهور و نخست‌وزیر بسیار کوتاه بود اما نوع خدمت‌رسانی ارزنده آنان باعث شد تا برای همیشه در ذهن مردم جاودان بمانند.

حیدری تصریح کرد: از نگاه امامین انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر به‌علت شخصیت، رفتار، اخلاق، ساده‌زیستی، دلسوزی، اخلاص، بردباری، مردمی بودن و خدمت عاشقانه برای ابد نزد مردم ایران جاودانه شده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای آغاز عملیات اجرایی، تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون است که در همین راستا همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح در استان کلنگ‌زنی، افتتاح و یا بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید اقدامات نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند تا دشمن در راهبردهای تبلیغاتی موفق نشود چرا که دشمن به‌دنبال ایجاد شکاف و سلب اعتماد بین مردم و حکومت جمهوری اسلامی است اما مردم با حماسه‌سازی همواره در میدان حضور دارند و دشمنان را نابود و ناامید می‌کنند.

حیدری با اشاره به نامناسب بودن وضعیت زیرساخت‌های و جاده‌های چهارمحال و بختیاری قرار از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در دوران حکومت جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم صادقانه و شبانه‌روزی برای مردم کار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دولت سیزدهم در کنار مردم ایستاد، کشور را شرطی اداره نکرد و مشکلات مردم را به مسایل خارجی گره نزد.

وی یادآور شد: برپایی میزهای خدمت نماز جمعه اقدام مناسبی برای رفع مشکلات عمومی و جلوگیری از گره زدن به امور مختلف است.

حیدری اظهار داشت: در این راستا جمعه هفته قبل مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به دهستان سخت‌گذر موگویی شهرستان کوهرنگ حضور یافتند و مشکلات را به‌طور میدانی بررسی و عملیاتی می‌شود.

وی تلاش برای کار جهادی را ضروری دانست و گفت: دولت سیزدهم در شرایط سختی مسوولیت خود را تحویل گرفت و ارتباطات کشورهای زیادی قطع شده بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: عضویت ایران در سازمان‌های اثرگذار کشور مانند شانگهای چین نقش معرفی در سرعت‌بخشی به روند توسعه ایران دارد.

وی استفاده از مشارکت و توانمندی مردم راه را برای رسیدن سریع‌تر به توسعه حوزه‌های مختلف ضروری دانست و یادآور شد: در هفته دولت باید ارتباط بین مردم و مسوولان بیشتر از قبل و اطلاع‌رسانی اقدامات دولت برای مردم انجام شود.

حیدری با اشاره به انتخابات سال‌جاری اظهار داشت: ۶۸۲ نفر در چهارمحال و بختیاری برای داوطلبی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌ثبت‌نام کردند.

وی گفت: در مدت فعالیت دولت سیزدهم بسیاری طرح‌های نیمه‌تمام کشور و چهارمحال و بختیاری رونق گرفت و به نتیجه رسید.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: قبل از دولت سیزدهم بسیاری روستاهای چهارمحال و بختیاری آب‌رسانی سیار می‌شُد و بزرگ‌ترین طرح‌ تامین آب آشامیدنی نیمی از جمعیت استان راکد بود که اکنون در حال تکمیل و به‌زودی قابل بهره‌برداری است.

وی افزود: خدمتگزاران دولت سیزدهم در سطح ملی و استانی برای رفع مشکلات موجود با هدف ارتقای رفاه عمومی دغدغه‌مند هستند.

حیدری به نزدیک بودن اربعین حسینی اشاره و تصریح کرد: عده زیادی از مردم چهارمحال و بختیاری برای حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن و باشکوه اربعین حسینی اقدام می‌کنند.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ رییس‌جمهور وقت محمدعلی رجایی به‌همراه نخست وزیر حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست‌وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به‌همین مناسبت دوم تا هشتم شهریورماه به‌عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha