۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۳۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85210104
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ طرح عمرانی در هفته دولت در اردستان افتتاح می شود

۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۳۴
کد خبر: 85210104
۹ طرح عمرانی در هفته دولت در اردستان افتتاح می شود

کاشان - ایرنا- فرماندار اردستان گفت: در هفته دولت ۹ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، سید محمد هادی احمدی طبا روز جمعه در مسجدجامع اردستان افزود: این طرح ها با اعتبار هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال در حوزه جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، برق، آب، منابع طبیعی و گردشگری اجرا شده است.
وی تصریح کرد: با اقدام های انجام شده، در دولت مردمی سیزدهم اتفاق خوبی در شهرستان افتاده همانطور که رییس جمهور خدمتگزار، شبانه روز برای مردم کار می کند همه کارکنان باید شبانه روز در خدمت مردم باشند و ما افتخار می کنیم حدود ۴۵۰ روزی که در شهرستان انجام وظیفه می کنیم کارهای خوبی توسط دستگاه های مسوول انجام شده است.
فرماندار اردستان تامین مسکن جوانان را از دغدغه های مسوولان ذکر کرد و افزود: بحث ازدواج و جوانی جمعیت یکی از موضوع های مهم این شهرستان است و در این رابطه کارهای خوبی انجام شده، یکی از شهرستان هایی هستیم که در کشور حرف برای گفتن داشته جایگاه برتر داریم.
احمدی طبا اضافه کرد: موضوع مسکن در حوزه جوانان از مهمترین کارهای سال گذشته بود که‌ با پیگیری ها و همکاری اداره راه و شهرسازی الحاق زمین در۲ شهر اردستان و مهاباد انجام شده، درزواره نیز در حال انجام است و ۲۰ هکتار نیز در روستا ها الحاق شده، نخستین شهرستان کشور هستیم که ۵۹ قطعه زمین به خانواده باشکوه اختصاص داده کارهای نهایی آن انجام شده، قرارداد ها از شنبه امضا و در اختیار متقاضیان گذاشته می شود.
وی اظهار کرد: در حوزه اشتغال و صنعت نیز اقدام مناسبی صورت گرفته، در موضوع اشتغال خرد، در سال گذشته ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده و ۳۰۰ نفر در این زمینه بیمه شده اند.
فرماندار اردستان بیان کرد: در حوزه معدن نیز کارهای خوبی انجام شده اتفاق های بزرگی رخ داده از جمله در فصل پاییز معدن طلا که‌ یکی از معادن شاخص شهرستان وکشور است به بهره برداری می رسد، استخراج از سه معدن دیگر آغاز شده، در ۲ کارخانه طرح توسعه انجام گرفته، در بخش کشاورزی راه اندازی گلخانه‌ بزرگ شهرستان را داریم که در این هفته افتتاح خواهد شد.
احمدی طبا اضافه کرد: در حوزه کشاورزی باید تغییر دیدگاه داشته باشیم وبه سمت توسعه گلخانه برویم تا از مصرف زیاد آب جلوگیری و افزایش محصول با کیفیت تر را شاهد باشیم.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha