۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۱۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85210118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دما در اهرم به ۵۰ درجه سانتیگراد رسید

۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۱۳
کد خبر: 85210118
دما در اهرم به ۵۰ درجه سانتیگراد رسید

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته براساس پیش‌بینی‌های انجام گرفته مبنی بر تشدید گرمای هوا، دما در اهرم مرکز شهرستان تنگستان این استان به ۵۰ درجه سانتیگراد رسید.

پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده دما در شهرهای برازجان و خورموج به ۴۹، جم و عسلویه ۴۶ و در دیلم نیز دمای هوا به ۴۳ درجه سانتیگراد افزایش پیدا کرد.

وی بیان کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، علاوه بر تداوم گرما و شرجی، وزش باد در برخی ساعت‌ها، غبار محلی و مه رقیق صبحگاهی از پدیده‌های مورد انتظار در پنج روز آینده است.

مساعدی ادامه داد: امروز بعد از ظهر نیز در ارتفاعات شمالی و شرقی استان احتمال افزایش ناپایداری و رشد ابر و رگبار و رعد و برق وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در ساعت‌هایی از بعدازظهر تا اوایل شب در ارتفاعات شمالی و شرقی، افزایش ابر با احتمال وقوع ناپایداری جوی و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
مساعدی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اوایل شب در فراساحل شمالی۶۰ تا ۱۲۰سانتیمتر پیش بینی می‌‎شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۳۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۰:۵۰، مد دوم ساعت ۱۶:۵۰ و جزر دوم ساعت ۱۸:۵۰ خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha