۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۴۷
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85210150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هفته سوم کورس اسبدوانی آق‌قلا برترین‌های خود را شناخت

گرگان - ایرنا - هفته سوم از رقابت‌های کورس اسبدوانی تابستانه - پاییزه شهرستان آق‌قلا در روز دوم، امروز/ جمعه/ برگزار شد و برترین‌های هر دور مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسابقات روز دوم این هفته در ۶ دور هزار متر و یک دور ۱۲۰۰ متر (در مجموع هفت دور) برگزار و نتایج زیر به دست آمد:

برای دور اول اسب‌های با سن بیشتر از سه سال با نژاد تروبد کلاس ۶ برای آغاز مسافت هزار متر وارد دپار شدند.

در این دور، اسب‌های لاو اسپید با چابکسواری کمال دلیجه‌عطا، لیدی جی با چابکسواری امین محمدی و استرانگ بوی با چابکسواری یونس اورکلی اول تا سوم شدند.

در دوم که اسب‌های خرداد وخدانی، آنیکا کریمی و آی بیگ به ترتیب با چابکسواری محمدرضا نوری، مومن بهادر و آرمین آق‌آتابای زودتر از بقیه از خط پایانی گذشتند که این دور هم به مسافت هزار متر ویژه اسب‌های ۲ ساله از نژاد ترکمن و مبتدی و نبرده برگزار شد.

دور سوم امروز باز هم به مسافت هزار متر ویژه اسب‌های بیشتر از سه سال از نژاد ترکمن کلاس چهار برگزار شد و محمدرضا نوری سوار بر اسب‌ جانا وحدانی‌ اول، مومن بهادر با اسب آلن صوفیان دوم و کمال دلیجه‌عطا با اسب آریا هان ماربل سوم شدند.

اسب‌های ۲ ساله نژاد تروبد سطح مبتدی و نبرده برای هزار متر دور چهارم در دپار قرار گرفتند.

در این دور اسب‌های آلتون کالر، گاد آف بیوتی و آس دا، به ترتیب با چابکسواری رامین قهرمانی، بنیامین جرجانی و آرمین آق‌آتابای اول تا سوم شدند.

برای دور پنجم که ویژه اسب‌های بیشتر از سه سال با نژاد ۲ خون کلاس ۲ بود، مسافت هزار متر در نظر گرفته شد که در پایان این دور، اسب پسر آق‌قلا با چابکسواری جواد آچاک اول شد و اسب‌های کارا بیگ و سوشا با چابکسواری مومن بهادر و بنیامین جرجانی دوم و سوم شدند.

دور ششم کورس این هفته در واقع آخرین دور مسافت هزار متر بود که اسب‌های کلاس ۶ با نژاد ۲ خون و سن بیشتر از سه سال در آن شرکت کردند.

در این دور، کمال دلیجه‌عطا، آرمین آق‌آتابای و مبین کم به ترتیب اسب‌های تاینی، کاکس و نورانا را زودتر از خط پایان عبور دادند و اول تا سوم شدند.

دور هفتم و پایانی هفته سوم به مسافت ۱۲۰۰ متر ویژه اسب‌های بیشتر از سه ساله، با نژاد ۲ خون کلاس هفت برگزار شد.

در این دور، اسب‌های دلبر جان، رویان و ریو سولیا با چابکسواری یونس اورکلی، مبین کن و بهرام بینایی اول تا سوم شدند.

هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس تابستانه - پاییزه شهرستان آق‌قلا پنج‌شنبه و جمعه (دوم و سوم شهریور ماه) برگزار شد.

در مسابقات امروز مالکان ۵۸ راس اسب برای هفت دور هزار و ۱۲۰۰ ثبت‌نام کرده بودند و در پایان هفت میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال جوایز نقدی در نظر گرفته شده برای مسابقات روز جمعه به مالکین، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha