برترین‌های رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کرمان معرفی شدند 

کرمان - ایرنا - پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان با معرفی نفرات برتر در بخش‌های موشن گرافیک، بازی‌های اندروید، نرم افزار، انیمیشن و پوستر به میزبانی شهرستان رفسنجان خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا، ۳۰ تیم در پنج بخش رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان به رقابت پرداختند و در نهایت برترین های این رقابت‌ها با بررسی هیات داوران شناخته و قدردانی شدند.

بر اساس اعلام هیأت داوران این رویداد، در بخش نرم‌افزار بازی تیم «شهید حسین اسدی» رتبه نخست را بدست آورد و در این بخش هیچ‌کدام از تیم‌ها حائز رتبه‌های دوم و سوم شناخته نشدند.

در بخش نرم‌افزار اندروید، تیم «بسیج کارگری شهدای مس سرچشمه رفسنجان» رتبه نخست را بدست آورد و تیم‌های «قهار» و «سوشیاتک» به‌تریب عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.

در بخش انیمیشن تیم «خاکریزهای سایبری» رتبه اول را بدست آورد و تیم «ققنوس» رتبه دوم را کسب کرد، در این بخش نیز هیأت داوران هیچ‌کدام از تیم‌ها را حائز رتبه سوم ندانست.

در بخش پوستر آقای «مجتبی اسدی» رتبه نخست، آقای «سید مهدی صمدانی» رتبه دوم و آقای «امین زارع‌تقی» رتبه سوم را بدست آوردند.

در بخش موشن‌گرافیک نیز تیم «سفیر ایده» رتبه اول را از آن خود کرد، تیم «صفر و یک» دوم شد و تیم «مصیبت» عنوان سوم را بدست آورد.

برکات دولت سیزدهم و هجمه‌های دشمنان

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان در این آیین در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان اظهار داشت: دشمن دنبال سیاست گوادلوپ (ایجاد بحران های مرحله به مرحله) علیه ایران است.

رحمان جلالی با بیان اینکه کسانی که در عرصه فضای مجازی و تولید محتوا هستند کتاب ۴۰ تدبیر را مطالعه کنند، ادامه داد: این کتاب در همه بحران های دشمن علیه ایران از جمله بحران هسته ای، کوی دانشگاه، فتنه ۸۸، فتنه ۹۶ و اغتشاشات اخیر از تلاش دشمن در راه اندازی جنگ علیه ایران آگاه خواهید شد.

وی افزود: در حال حاضر در هفته دولت قرار داریم، هر وقت خواستید عملکرد دولت را ببینید از سه زاویه از جمله نگاه ها، رویکردهای دولت و عملکرد دولت، به کارنامه دولت بنگرید و در نقد دولت از این سه زاویه نگاه کنید.

جلالی تصریح کرد: امروز واگرایی بین چین و آمریکا، بین آمریکا و امارات، واگرایی های دیگر در عرصه بین الملل می بینید که نتیجه سیاست خارجه و دیپلماسی مبتنی بر عزت است.

وی گفت: دولت سعی دارد در چالش های اصلی و ناترازی ها ازجمله ناترازی‌های کسری بودجه، ناترازی بازار مسکن (که هشت سال آجر روی آجر نگذاشتند)، ناترازی در شبکه بانک ها (بانک های خصوصی) و سایر موارد ورود و مسایل این حوزه ها را حل و فصل می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان عنوان کرد: افراد در انتخابات مجلس شورای اسلامی سه برابر دوره گذشته، پیش ثبت نام کردند و دولت تمام هم و غم خود را در برگزاری انتخاباتی در راستای چهار راهبرد امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت گذاشته است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم برکاتی را کسب کرده است یادآور شد: در همین استان کرمان رتبه کسب و کار در بهار سال گذشته ۳۱ بود که بهار امسال این رتبه به ۱۶ صعود کرد، اما اینقدر هجمه دشمن سنگین است و طوری وانمود می کنند که دولت راهبرد و برنامه ندارد، در حالی که دولت سر چالش های اصلی ایستاده است و ۱۰ سال عقب ماندگی را در مرحله جبران دارد.

جلالی خاطرنشان کرد: تمام رسانه های غرب امروز بر روی رویداد تولید محتوا تمرکز کردند، آثاری که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی هم عالمانه، هنرمندانه و مبتکرانه هستند، دولت امروز در گفتمان ولایت به راه خود ادامه می دهد.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم مظلوم ترین دولت هاست و دشمن علیه این دولت کار می کند اما ما امروزه وحدت بین دیپلماسی و میدان داریم؛ امروز بین شورای امنیت ملی و وزارت خارجه و مجموعه سپاه قدس یک گفتمان وجود دارد آن هم تقویت جبهه مقاومت است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان بیان کرد: مدیران این دولت، مردم را ولی نعمت خود می دانند، در پشت میز تدبیر می کنند و در کف میدان حضور دارند و توجه به حواشی ندارند که این مهم برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است.

برترین‌های رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کرمان معرفی شدند 

جزییات رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کرمان

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان و دبیر این رویداد ملی هم اظهار کرد: ۳۰ تیم در پنج بخش رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان به رقابت پرداختند و این رویداد در نهایت باعث تقویت انقلاب اسلامی شد.

سرهنگ حسین باقری‌ افزود: علاوه بر رقابت دوستانه، افراد با حضور در این رویداد در راستای تقویت و استحکام جبهه انقلاب کوشش کردند.

وی ادامه داد: این تیم ها در بخش های مهم مانند مشارکت در انتخابات، حجاب و عفاف، دستاوردهای صنعت، رشد نرخ جمعیت و سایر بخش‌ها کار کردند و اثر خلق نمودند.

کرمان در فضای سایبری سرآمد کشور است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این آیین اظهار داشت: امروز سربازان جهاد نرم و فرهنگی در فضای مجازی افرادی هستند که در عرصه تولید محتوا فعالیت دارند و این تولیدات فاخر و کارساز است.

سردار محمدعلی نظری ادامه داد: امیدواریم در این خطه بتوانیم جواب دندان شکنی به دشمنانی که هدف تخریب و از بین بردن ایران اسلامی را دارند، بدهیم.

وی تصریح کرد: آثار عرصه تولیدات محتوای دیجیتال استان کرمان در کشور حرف برای گفتن دارد و در حوزه فضای سایبری و مجازی این استان در کل کشور سرآمد است و این نشان از نبوغ جوانان خطه شهید مقاومت دارد.

سردار نظری خاطرنشان کرد: در خصوص نرخ رشد جمعیت، آسیب های اجتماعی، عفاف و حجاب، تولیدات مس و غیره آثار خوبی در قالب این رویداد تولید شده است.

شهرستان رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha