۳ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۴۶
کد خبر: 85210194
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بزرگترین پالایشگاه لبنیات غرب آسیا در آمل ساخته می شود

ساری- ایرنا- استاندار مازندران گفت: با حمایت رییس جمهور گره ۲۵ ساله ساخت پالایشگاه لبنیات غرب آسیا باز شد و این طرح در آمل اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود حسینی پور شامگاه جمعه در مراسم آغاز عملیات اجرایی تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر بابلسر بیان کرد: ساخت این پالایشگاه از سوی شرکت کاله که ۲۵ سال معطل و برزمین مانده بود با ملاقاتی که مدیرعامل شرکت کاله با رییس جمهور داشت، این مشکل برطرف و به زودی عملیات اجرایی بزرگترین پالایشگاه لبنیات غرب آسیا در آمل اغاز می شود.

وی اظهار داشت: در این پالایشگاه روزانه پنج میلیون لیتر شیر مورد نیاز است که یک هزار و ۲۰۰ فرآورده لبنی در آن تولید می شود که هم قابلیت صادرات و هم مصرف داخلی دارد.

بزرگترین پالایشگاه لبنیات غرب آسیا در آمل ساخته می شود

این مقام عالی دولت در استان مازندران گفت که برای تامین شیر این پالایشگاه با حمایت دولت ۲ هزار دامداری ۱۰۰ راسی در روستاهای مازندران راه اندازی می شود که برای هر روستا ۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود.

سیاست دولت گره گشایی در کار مردم است

استاندار مازندران گفت: یکی از سیاست های مهم دولت سیزدهم آن است که به هر شکل ممکن کار مردم نباید برزمین بماند.

وی افزود: گره گشایی در کار مردم وظیفه ما مسوولان می باشد که باید با تمام وجود در این مسیر گام برداریم.

این مقام مسوول اظهار داشت: مردم با دقت، رفتار و زندگی مان را رصد می کنند و با دقت در این خصوص قضاوت خواهند کرد.

بزرگترین پالایشگاه لبنیات غرب آسیا در آمل ساخته می شود

وی ادامه داد: اگر مسوولان می خواهند همانند شهیدان رجایی و باهنر ماندگار بمانند باید خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

استاندار مازندران تصریح کرد: ما باید صادقانه با مردم صحبت کنیم و مردم اگر رفتار صادقانه ما را ببینند آن را پذیرش خواهند کرد.

عملیات اجرایی ۲ طرح مهم آب و فاضلاب شهرستان بابلسر شامگاه جمعه با حضور استاندار مازندران آغاز شد.

تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهری بابلسر با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال و ساخت خط انتقال آبرسانی بابلسر به بهنمیر با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال ۲ طرح آب و فاضلاب بوده که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha