۴ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۰۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85210301
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۶۳کیلوگرم ماده روانگردان شیشه در البرز

۴ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۰۹
کد خبر: 85210301
کشف ۶۳کیلوگرم ماده روانگردان شیشه در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از کشف ۶۳ کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر و روانگردان صنعتی شیشه در شهرستان کرج در این استان خبرداد .

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز شنبه اظهار کرد : در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مبنی بر فعالیت فردی در زمینه قاچاق گسترده ماده روانگردان شیشه به شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره به شناسایی محل نگهداری مواد روانگردان در مخفیگاه متهم در منطقه کمالشهر، افزود: پس از تکمیل تحقیقات میدانی، مأموران به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: متهم پس از تکمیل تحقیقات به همراه مواد کشف شده به مراجع قضائی تحویل شد.
سردار هداوند در خاتمه به اثرات مخرب مصرف مواد روانگردان شیشه اشاره و از خانواده‌ها درخواست کرد تا نسبت به جوانان و نوجوانان خود حساس بوده و در صورت مشاهده رفتار های مشکوک حتماً موضوع را پیگیری کنند.
کلاهبرداری با پیامک ابلاغیه قضائی

کشف ۶۳کیلوگرم ماده روانگردان شیشه در البرز

جانشین فرمانده انتظامی البرز از ۲۵ فقره فیشینگ و خالی کردن حساب شهروندان با شیوه ارسال پیامک جعلی ابلاغیه قضائی در این استان خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: در پی ارجاع یک فقره کلاهبرداری اینترنتی به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال به پلیس فتا ساوجبلاغ، رسیدگی به این پرونده با فوریت در دستورکار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: بررسی های اولیه ماموران حکایت از این داشت که مال باخته پس از دریافت پیامکی با عنوان اینکه "از شما شکایتی در مراجع قضائی ثبت شده است، برای مشاهده وارد لینک زیر شوید" به درگاه جعلی کلاهبرداران وارد و اطلاعات بانکی خود را وارد کرده و بلافاصله مبلغ۶۰۰ میلیون ریال از حسابش برداشت شده است.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی و اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم پرونده شده و با دریافت نیابت قضائی او را در یکی از شهرستان های استان دستگیر و به پلیس فتای ساوجبلاغ منتقل کردند.
نادربیگی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان سه دستگاه گوشی و یک عدد کامپیوتر همراه که متهم از طریق آنها اقدام به کلاهبرداری اینترنتی می کرد، کشف شد.
وی بیان کرد: پس از دستگیری، متهم در تحقیقات تکمیلی ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری اینترنتی شد، اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به کلاهبرداری از ۲۵ نفر از شهروندان از طریق ارسال پیامک جعلی ابلاغیه قضائی اعتراف کرد.
جانشین فرماندهی انتظامی البرز یادآورشد که ارزش ریالی کلاهبرداری این باند توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کف زنی از طلافروشی در کرج / دستگیری سارق درکمتراز ۲ ساعت

کشف ۶۳کیلوگرم ماده روانگردان شیشه در البرز

فرمانده انتظامی کرج ازدستگیری سارق کف زن طلا فروشی در کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع سرقت در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ "پیمان گودرزی" اظهار کرد : درپی خبر اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت در یکی از طلافروشی های حصارک با شیوه کف زنی، بلافاصله عوامل تجسس کلانتری ۱۶ در محل وقوع سرقت حاضر شدند.
وی افزود: درهمان لحظات ابتدایی پس از وقوع سرقت، ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند.
وی بیان کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضائی سارق کمتر از ۲ ساعت پس از ارتکاب سرقت در مخفیگاه خود در یکی از محله های کرج دستگیر و طلای سرقت شده که ارزش آن ۹۰۰ میلیون ریال بود به مالباخته تحویل داده شد.
گودرزی یادآورشد : متهم پس از تحقیقات تکمیلی برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha